13 Ağustos 2016 Cumartesi

Zorla yaptı

tatil köyüne gitmiştik kuzenim ben erkek arkadaşları ve benim kız arkadaşlarım bizim arkadaşların aileleri 1 haftalığına tura gezmeye gittiler. koca pansiyon bize kaldıarkadaşım seçkinin sesini evin arkasından duyar gibi oldum.Birde baktım ki o azgın köpek siki ister inanın ister inanmayın 20 cm vardı çok azdım çalıların ortasında çimenliğe geldim etrafta kimse yoktu.köpeğin siki ne dokundum. Yalamak istedim ama köpekağzıma çoktan doğrulttu. Hemen yalamaya baladım bi 6-7 dakika yalattı.sonra şortuma indirdim bir kenara attım sonra domaldım köpek sikini ilk geçiremedi ama elimle geçirmesini sağladım .Canım çok yandı kurtulmak istedim köpek zorla beni beni sikiyor gibiydi cinsi kangal türü bişeydi Canım yanıyor gibiydi hafif hafif şortuma ayaklarımdan geçirdim.birden içime soktu sikini ,aniden bir ışık patladı zorla arkama baktım bu Seçkindi beni tehtit etti fotoğrafımı çekmiştiköpeğin beni zorla siktiğini anladı ve geri itti çoktan döl akmış üstüne devam ediyorduDilara fotoğrafını çektim eğer sikimi yalamassan facede paylaşırım arkadaşlarınada gösteririm dedi.Mecbur kaldım .Şortumu giydim Tamam dedim.Bu yaşta bu kalınlıkta sikmi olur kardeşim o neydi bi an hayır diycektim ama mecburdumm… Ağzıma doğrulttu ilk yavaştı ama sonra çok hızlandı bir an gözüm karadı bayılmışım .bayılmamdan fırsat bulup üstüme gelmiş. gözlerimi açtımki göğüslerimi açmış telefonda görüntülü arama ile Emiri aramış beni gösteriyordu benim görünce telefonu kapattı. ödeştik dedi ama zevk aldım bi ara tekrar yaparız dediumarım bidaha olmazokula gittiğimizde yaz tatili bitmişti yaniEmir ile seçkin yanıma geldiler seçkin kulağıma daha ödeşmedik dediOlamaz..

7 yorum:

  1. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar zevk ve romantizm aynı anda yaşamak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir bayanlar 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  2. Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  3. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  4. Ateşli bayanlar ben mert k Maraş tan evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  5. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  6. 507.053.63.33.slm bayanlar ben kayseriden adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil