15 Ağustos 2016 Pazartesi

ilk deneyim azgın bakire

19 yaşında adanalı sekse meraklı ama tecrübesiz bir genç kızım.size ilk sex tecrübemi, beni zevkten çıldırtan o müthiş geceyi anlatacağım.çok sıkı bir ailenin tek kızıyım,lisedeyken hiç erkek arkadaşım olmamıştı bu yüzden de bir an önce adanadan uzaklaşıp hayellerimi gerçekleştirmek istiyordum.daha önceleri mastürbasyon yapıyordumancak . beni tatmin etmiyor daha değişik tatlar tatmak istiyor yani gerçek bir seks istiyordum.fırsat buldukça sitelere girip ordan birşeyler kapmak istiyordum.neyse asıl olaya geçelim.üniversiteki ilk ayımdı.yurtta kalıyordum,her şey yurt arkadaşım serap ın erkek arkadaşının bizi ziyaretiyle başladı.serap çok güzel bir kızdı hep ona özeniyor onun gibi olmak istiyordum.en önemlisi erkek arkadaşı vardı ve çok yakışıklıydı.cem sık sık serap ı ziyarete geliyor ve birlikte oluyorlardı o sıralarda odayı terketmek zorunda kalıyordum ama içerde neler olup bittiğini çok merak ediyor kendimi serap ın yerine koyup cem i hayal ediyordum.taki cem in arkadaşı tahir le tanışana kadar.cem sekse açlığımın farkına varmış olacak . ki tahir i de yanında getirmişti.o akşam bizi tahir in evine davet ettiler.geç saate kadar film izledik birlikte çok eğleniyorduk ve ben tahir den çok etkilenmiş cem i unutmuştum.sonunda beklediğim an geldi ve serap ve cem bi odaya çekildiler.bense ilk defa bu kadar içmiş sarhoş olmuştum.bi yandan içkimi yudumlarken bi yandan da tahir in omzuna yaslanmıştım.kokusu beni tahrik ediyordu.içerden gelen serap ve cemin inlemeleri beni daha da çok azdırmıştı.göz ucuyla küçük tahir e baktım..o da ne??dimdik olmuştu…sonunda beklediğim an geldi ve tahir dudaklarımdan delice öpmeye başladı.dudaklarımı ısırmaya başlamıştı ve bir yandan da eline t-shirt ümün içine sokmuş,göğüslerimi avuçluyordu.tenime değen ilk erkek eliydi ve ayak uçlarıma kadar kasılmıştım.daha fazlasını istiyordum ancak o şaşkınlıkla hiç bir şey yapamıyordum.tahir rahatlamamı söyledi ve üstümdekileri yavaş yavaş çıkarmaya başladı.sonunda çırılçıplaktım ve bedenim tahir in kollarındaydı.yavaşça göğüslerime indi ve yalamaya başladı.deli gibi onları vakumluyordu.bense zevkten mırıldanmaya başlamıştım.elimi yarrağına doğru götürdüm kazık gibiydi… . avuçlamaya ve sıkmaya başladım,onun içime girmesini deliler gibi istiyordum gözüm dönmüştü.o ise her yerimi yalıyor ısırıyor ve vücudumda yalanmadık yer bırakmıyordu.artık dayanamıyordum,sik beni diye bağırmaya başladım,o ise kıvrandığımı anlamış,beni daha da azdırmak için işi uzatıyordu.elini yavaşça amıma götürdü ve parmağıyla yokladı.yeter diye çığlıklar atmaya başladım.sikilmek sikilmek sikilmek istiyordum……tahir biraz . daha gevşemem gerektiğini yoksa çok acı çekeceğimi söyledi.vazelin aldı ve götüme sürdü ben hemen domaldım ve onun önüne oturdum.artık onun kölesiydim ve ne istese yapacaktım.hafifçe ucunun girdiğini hissettim.canım yanıyordu bu daha başlangıç birazdan göreceksin diyerek kalçalarımı tokatlıyordu.o sırada daha da kökle diye bağırdım.o muhteşem şeyi tamamiyle içimde hissetmek istiyordum.ve işte o an dibine kadar köklemişti inanılmaz bir acıydı ama daha sonra acı yerini doyulmaz bir zevke bırakmıştı.çığlıklarımı duyacak olacaklar ki serap ve cem içeri girdiler.ilk başta çok utanmıştım ancak serap ın hain gülümsemesini görünce rahatladım ve bişiler planladığını düşündüm.serap ve cem grup yapmayı teklif ediyordu.önce karşı çıktım,ama serap ve cem çoktan sevişmeye başlamışlardı.bir süre cemin serap ı nasıl düzdüğünü seyrettik.tahir ve ben tekrar tahrik olmaya başlamıştık.sonunda onlara katılmıştık…

3 yorum:

  1. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi ve güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil