17 Ağustos 2016 Çarşamba

kız arkadaşım şeymaya arkadan

Selam ben balıkesirden burak 18 yaşındayım 180 boyunda sportif yapılı bakımlı biriyim hikayem 1 sene önce yaşandı hentbol maçlarında karşı takımın taraftarlarından şeymayı görmüştüm sarışın 170 boyunda sarışın siyah gözlü sempatik bir kızdı onu kendime yapmalıydım maçtan sonra spor salonunun önünde gördüm onu yalnız başına yürüyordu hemen gittim yanına tanıştık daha sonra internet üzerinden 2-3 hafta konuştuktan sonra buluşma teklif ettim kabul etti bir cafeye gittik konuştuk kouştukça yakınlaştık sonra bir anda öpüşmeye başladık ve böylece çıkmaya başladık sürekli buluşuyorduk öpüşüyorduk ben atık cafelerde rahat olamadığımı evde buluşmak istediğimi söyledim kabul etti hiç itiraz etmemişti 2 gün sonra okuldan kaydık ve eve gittik öpüşmeye başladık he zamankinden farklıydı şeyma eteği daha kısaydı daha güzel öpüyordu daha istekliydi fırsat bu fırsat deyip kucağıma aldım göğüslerini ellemeye başladım biraz boynunu yaladıktan sonra elimi amına attım dizlerine kadar çorap giymişti o gün dantelli bir çamaşır giymişti ıslaktı amı biraz oynadıktan sonra zevk almaya başladı yavaş yavaş soymaya başladım şeymayı göğüsleri taş gibiydi biraz küçüktü ama çok güzeldi yalamaya başladım hemen daha sonra onu tamamen soydum ama benim soyunmama izin vermiyordu sadece sikimi panalonun üzerinden elliyordu ama kararlıydım şeymayı sikecektim hemen elimi amına attım ve ovuşturmaya başladım zevke gelmişti artık ama yinede izin vermiyordu sinirlenmiştim ellerini tuttum bak şeyma ya seni zorla siker kızlığını bozarım yada hiç uğraşma arkadan sikeyim seni zorlaştırma işi dedim kabul etmişti beni yavaş yavaş soydu her yerimi yalayarak artık bende çıplaktım ama biraz tedirgin olmuştu onun hepsini sokarsan çok bağırırım tüm mahalleyi toplarım başına diye tehdit etmişti beni çok kızmıştım ama tamam demiştim mutfaktan yağı alıp götüne iyice döktüm sonra sikimi yalamasını istedim ama yine kabul etmemişti sinirlenmiştim ama bir şey dememiştim en sonunda yavaş yavaş sokmaya başladım daha kafasını almıştı ki hani hepsini sokmayacaktın demeye başladı durumu anlattım aslında o kadar büyük değildi 17 cmdi ama cok korkuyordu ben 40 dakika siktikten sonra boşalma aşamasına gelmiştim ama yarısını sokuyordum hala ne olursa olsun diyerek hepsini kökledim şeymanın içine köpek pozisyonundaydık ama birden kendini yere attı çık artık içimden yeter çok acıdı diyordu ama ben boşalamamıştım yerdeyken götünü hem sıkıyordum hem sikiyordum kökölüyordum artık bağırmıyordu o şekilde 2 posta boşaldım daha sonra şeyma benden ayrılmak istedi ve ayrıldık tamamen gerçek bir olay paylaştım sizinle yaşamak isteyen bayanlar varsa burak.bilen@hotmail.com herkese sex dolu bir yaşam diliyorum 😀

5 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlarin aramasini bekliyorum 05427426021

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  4. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil