19 Ağustos 2016 Cuma

net telefon ve otel

Merhaba, İki yıl önce chatta tanıştığım ve sürekli telefonda konuştuğum bir bayan vardı.oda evliydi.28 yaşında biri. Bir ara kendisini ziyarete gittim almanya, o gunu sadece sohbet ettik o kadar. Ancak son gidişimde buluşmaya karar verdik. Koln’de meşhur bir otele gittik. Sanırım eşiyle problemleri de vardı.Fiziken mukemmeldi.1 çocuğa rağmen vucudu diri idi. Odamıza çıkar çıkmaz öpüşmeye başladık.bir anda adrenalin doruğuna gidiyorduk.sonra onu özenle soymaya başladım.dudakları gerdanları derken sütyenini çıkardım ve memelerini emmeye başladım. Öyle çok fazla seksi sesler çıkaran biri değildi.Ama ateşli olduğu belliydi. Sonra geri kalan elbiselerimizi (onun kilodu hariç) beraber çıkardık.Yatağa çıplak olarak girdik. Ben onu yalamaya memelerini emmeye başladım.Yavaş yavaş bacaklarına doğru indim.Parmak uclarından başlayarak öpmeye kalça bölgelerinden de emmeye başladım.Heyecan gittikçe artıyordu. Siyah kilodunun üstünden öpmeye başladım.Kilodunu yavaş yavaş ama bacaklarını da öperek çıkardım.Bacaklarını iki yana açarak amına doğru hamle yaptım.Muhteşem bir ateş yanıyordu orada.Sular seller akıyordu.Ama gerçekten amını yalarken büyük zevk aldım. O ana kadar konuşmayan partnerim bana “sok artık” dedi. “nereye sokayım” dedim.İlk başta farklı isimler söyledi.Ama ben yaladıkca ve aynı soruyu sordukca “yeter amıma sok”dedi. Muhteşem bir heyecanlı amına soktum.güzel bir ritim yakaladık.Gerçi ben kendimi zor tutuyordum ama beynimi başka şeylerle meşgul ederek sikmeye devam ediyordum. Bir ara domalmasını söyledim.Laf aramızda domalma pozisyonu çok severim.Boşalma korkusuyla fazla kalmadan onu üstüme aldım.Harika sikişiyorduk.Sonra “ben geldim” dedi. Yana yattık biraz bekledikten sonra ki sikim hala içindeydi.Tekrar tempo ile şikişmeye başladık.Onu tekrar üstüme aldım muhteşem zıplıyordu.Yavaş olmasını söyledim.bana “yıka yalamak istiyorum “dedi.Neyi diye sordum.Kulağıma “sikini” dedi. Banyoya girdim ve sikimi yıkayarak geldim.Divanın kenarına durdum.Sikimi ağzına aldı taşaklarımdan başlayarak emmeye başladı.Dayanacak hal kalmamıştı.Divanın kenarına yatırdım.Bacaklarını iki yana 150 derecelik açı ile açarak içine girdim bir kaç sikişten sonra sertce sikmeye başladım ondan orgazım sinyaleri almaya başlayınca daha da sert sokmaya başladım. O anki sert sikişmemizden dolayı çıkan seler sanırım mozartı bile kıskandırırdı.Sonra amından çıkarak göbeğine boşaldım.Ohhhhhhhhh be yazarken bile ter bastı.Sanırım bu son gorusmemiz olmayacak.biz yine onunla sikişeceğiz.Kısmet diyelim. sex_oui@msn.com

3 yorum:

  1. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil