12 Ağustos 2016 Cuma

Komşu kızı kardeştir kandır kandır yerleştir


Şimdi size anlatacağım seks hikayesi karşı komşu kızının bakireliği ile ilgili. Hemen evimizin karşısında olduğu için ister istemez denk geliyorduk balkonlar da falan ama çok açık saçık giyiniyordu. O halleri beni çıldırtıyordu, aramızda iyiydi konuşuyorduk balkondan balkona ama işte tek sıkıntı evlerimiz yan yanadır. Bir gün kapının önünde köpeklerimle oynarken oda balkonda çamaşır asıyordu ve beni gördü seslenmişti yukarıdan. Ağır bir şey var diye yardım edebilirmisin evde kimse yok kaldıramıyorum iki dakikanı almaz diye yukarıdan bağırıyordu. Bende kıramadım  tamam geliyorum beş dakikaya oradayım dedim. İşimi bitirip yanına çıktım kapıyı çalıp açtığında mini şortuyla ve askılı elbisesiyle karşıma çıkmıştı. Onu o şekil görünce bir acayip olmuştum, sonrasında ne yapacağımı sormuştum oda dedi koltuk falan var yeri değiştirilecek tamam dedim. Beni içeri aldı koltuğun yerini değiştik ve değişirken o dar şortuyla bana sürtündü  bende dayanamadım sarıldım. Ben sarılır sarılmaz oda kendini hemen bıraktı, öpüşmeye başladık. İlkten böyle çekinir gibi oldu sonradan deliler gibi sevişmeye başladık, o sırada taş gibi göğüslerini sıkıyordum.
Sevişe sevişe o çektiğimiz koltuğun üstüne düştük ve sonrada üstümde gidip gelmeye başlamıştı. Gidip gelirken ama ikizde çılgınlar gibiydik, o daracık şortunu sıyırmaya başlamıştım ve şortunun da altına bir şey giyinmemişti. Çıkardıktan sonra şortunu, vajinasını okşamaya başlamıştım ve iyice çıldırmaya başladı ve içime gir diye mırıldanıyordu. Hem okşuyordum hem sevişiyorduk deliler gibi, sonrasında bende penisimi çıkardım. Çıkardıktan sonra hemen eğilip penisimi yalamaya başlamıştı, yalarken başını elimle bastırıyordum taşşaklarımı da komple emmeye başlamıştı. Güzelce yaladıktan sonra kalkıp tekrar sevişmeye başladık, o sıra bende penisimi vajinasına sürtmeye başladım. Sürtme sonunda ufak ufak içine girmeye başladım, acı çektiği belliydi ama ben iyice üsteleyip gidip gelmeye başladım. Neredeyse bir saat boyunca böyle deliler gibi seviştik ve bakireliği bozulmuştu ama ikimizde zevkten neler yaptığımızı bilmiyorduk. Çok mükemmeldi sonunda istediğim olmuştu, beni her gün çıldırtıyordu ve hayalini kuruyordum hep ama sonunda istediğim oldu. Tam boşalacağım vakit anladı ve kendisi çekildi ve penisimi emmeye başlamıştı. Sarsılarak ağzına boşaldım. O anda çok güzel olduğunu söylemişti ve muhabbete başladık, ben dedim artık sen benimsin bundan sonra oda evet beni çok memnun ettin bende artık hep seni memnun edeceğim diye birbirimizle sözleşmiştik. Tabi ilerleyen zamanlar da sikişmek istediğimizde kararlaştırıp buluşuyor ve deliler gibi sikişiyorduk, artık gittiği yere kadar sürdürmeyi düşünüyorduk.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil