12 Ağustos 2016 Cuma

Kadıköyde Otelde Seks

Selamlar, Sizlere bu seferde ben Selin le yaşadığım çok güzel bir hikayeyi sunacağım umarım beğenirsiniz. İşim gereği internette fazlası ile zaman geçiren 30 yaşında gayet düzgün fiziğe sahip ve allah herkese nasip etsin yakışıklı biriyim. Bir gün işimin fazla olmadığı bir zamanda internetten okeye girdim. Salonun adı evlilerde sever odasıydı. Oyuna başladık ve bir kaç el sonra masada koyu bir sohbet başladı iki kız ve iki erkektik masada. Ve sohbet zamanla aldatmaya kayınca tabi muhabbette zevk vermeye başladı. Sonra hepimiz msn lerimizi ekledik ve ayrıldık okeyden. Hepsi evli bir tek ben aralarında dul dum. Ve ben msn’ime eklediğim kadınlardan birinden yani Selinden çok hoşlanmıştım onu elde etme arzusu doğdu birden içime aslında yalnız hoşlanan ben değildim oda resmimi görünce bana bayılmıştı.İlk gözlerin bakışların çok güzel demişti bana. Okey oynadığımız odanın ismi ve muhabbete başladığımız konu aldatmak olunca birbirimize sex konusunda açılmamız gerçekten hiç bu kadar kolay olmamıştı. Camda birbirimizi tanımaya başladık, harika bir görüntüsü vardı, yaz ayları olduğu için hafif giyinmiş ve göğüsleri askılı olan elbisesinden fırlayacak gibi karşımda duruyordu. Ondan çok etkilenmiştim ve ona hiç çekinmeden biraz daha eğilirsen sikim taş gibi olacak demi
ştim.



Açık sözlülüğüm onu çok etkiledi ve çokta hızlısın bakıyorumki dedi gülerek. Ama yalan söylemiyorum istersen açayım camda bak dedim sikime. Gerçektende taş gibi oldu diye, heyecanla açççç dedi. Açtım, açtığımda çok şaşkındı heyecandan ellerini ufalıyordu offf harika bir şey bu büyük ve kalınnnn yazabildi ama birazda utançtan kıpkırmızı olmuştu. Kocanınki büyük değilmi aşkım diye sordum hayır dedi ben daha önce kocamınkinden başka sik görmedim ama bu muhteşem bir şey dedi. Dahada fazla heyecanlanmıştım ilk kez benimle aldatacaktı kocasını ve onu daha fazla arzulamaya onu daha fazla kışkırtmaya başladım. Ve camda sikimi okşamaya onu tahrik etmeye devam ettim. Ben okşadıkça o dudaklarını ısırıyor bazen ellerini bilinçsizce vücudunda dolaştırıyordu, yalamak istermisin yazdığımda onu boğazıma kadar sokmak istiyorum ona dokunmak onu okşamak istiyorum yazdı.



Onu daha da azdırmalıydım ve onada soyunmasını söyledim sadece üst açabileceğini söyledi başlangıç için idealdi ve açmasını istedim. O seyrine doyamadığım göğüsleri harika bir şekilde karşımdaydı ve bir eliyle onları okşuyordu. Diğer elin nerde diye sordum utandı cevap vermedi bana orayıda aç dedim amını görmek istiyorum dedim. Yapamam dedi tekrar tekrar istedim şortunu indirdi. Külodu vardı bir tek ne olur daha fazlasını isteme diyordu istiyorsan gerisini gerçekte gör camda olmasın diyordu. Ben Sakaryada o ise İstanbulda oturuyordu, karşında boşalmamı istermisin dedim eveeett dedi gözlerinin içi parladı birden. Ben sikimi okşadıkça oda amını okşuyordu dayanamadı külodunu aşağı indirdi bacaklarını iki yana açtı ve amı pırıl pırıl karşımdaydı. Süper bir şeydi karşılıklı sevişirken bende oda kasıla kasıla boşaldık. Artık plan yapmak zamanıydı, Selinin eşi gündüz çalışan akşam saat 6 da eve gelen biriydi. Gece kalmak gibi bir şansımız yoktu ve yer aramaya başladık ben otele gidebileceğimizi söyledim başta olmaz dedi bir kadın arkadaşım var oda dul ona soralım yalnız yaşıyorsa bizi misafir eder diye ama maalesef yalnız yaşamıyormuş.



Otel bizim için en güzel seçenekti ve hemen İstanbul Kadıköydeki Otellerin telefonlarını aramaya başladım internette. Ve buldumda hemen bir tanesini aradım oda fiyatlarını ve kız arkadaşımla geleceğimi herhangi bir sakınca bulunup bulunmadığını sorunca hayır beyfendi yaş tutsun ve kimlikleriniz yanınızda olsun yeterli dediler. Ertesi gün buluşma kararı aldık ve ben işyerinden izin kağıdı yaptırdım sabah erkenden yola çıktım 2 saat sonra kadıköyde olacaktım ama çokta heyecanlıydım. Rıhtımda ki muhallebicilerden birinde buluştuk buluşma anını hiç unutamam. Daha öncesinde hiç bir kadın bana bende hiç bir kadına bu kadar arzulu sarılmamıştım. Kahvaltımızı yaptıktan hemen sonra rezervasyon yaptırdığım otele gittik. Odamıza çıktığımızda kapıyı kapadığımız anda öylesine şehvetli öpüşmeye başladıkki. Dudaklarımız kenetlenmiş gibiydi sikimse en vahşi halini çoktaan almıştı bile. Birden sikimi kot pantolonun dışından eline almaya çalıştı ama o narin ellerinden bile büyüktü sikim pantolonun düğmelerini açtı ve boxerın içinden çıkmış olan kafasını okşamaya başlayınca dayanamayacağım onu ağzımda istiyorum diye dizlerinin üzerine çöktü. Önce dolgun dudaklarıyla sadece kafasının tamamını kavrayıp emmeye başladı bir süre sonra sikim tamamen boazına dayanacak kadar ağzının içine gömüldü. Daha öncede çok yalayan olmuştu ama Selin gibisi yoktu bu kadın gerçektende bir aşk tanrıçası gibiydi. Artık yavaş yavaş soyunmaya başladık ayaktaydık ve öpüşmekten elbiseleri bile nereye attığımızın farkında değildik. Yatağa götürdüğümde çırılçıplaktık ve vücutlarımız ateş gibi yanıyordu üzerindeydim ve onu delicesine öpüyor yalıyor okşuyordum sikim amına her temas edişinde gözlerini kapıyor korkusunu belli ediyordu. Çok küçük ve çok dar bir amı vardı ve diğer kadınlarda olduğu gibi fazla sulanmıyordu. Aşağılara indim ve amını klitorisini yalamaya dil darbeleri vurmaya başladım dudaklarım ıslandıkça göbeğini ve göbek etrafını yalıyor tekrar amına dönüyordum çılgına dönmüştü. Yeteri kadar ıslanmıştı artık onu sikmeliydim ve üzerine doğru geldim bacaklarını omuzuma aldım ve öyle bir kökledimki gerçekten çok dar bir amı vardı ikimizde o andaki zevkten çığlık atmıştık.Üzerime gelmek istiyordu ve onu üzerime aldım ince belinden kavrayım kucağıma sikimin üzerine oturuşunu izledim amının dudakları açılmıştı. Başlarda zor giriyordu ama artık ikisi bir bütündüler ve çok güzel sikişiyorduk sikimin üzerinde zıplaması harika bir şeydi. Hadi selinim hadi sedatım diye diye ikimiz birlikte şehvetin aldatmanın verdiği en güzel zevkle boşaldık. Ogün defalarca kez beraber olduk ve bana ben önceden aldatan kadınlara çok kızardım ama şimdi anladımki sen aşkların en güzelisin benim artık kocam sensin dedi. Sonra tekrar buluşma fırsatımız olmadı.

3 yorum:

  1. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil