13 Ağustos 2016 Cumartesi

hayvanlarla sikiş

slm ben 28 yaşında miyon tipli sarısın bir bayanım eşimden ayrıldım oldum olası köy yerinde kalırız birgün ahıra gittim annemler evde oturuyorlar aklıma pislik geldi ve tahrik oldum daha önce yastıga sürterek boşalıyordum ve birden gözume bizim at takıldı ama dişi olan atta kendimi nasıl boşaltacaktım şalvarımı çıkarttım atın üzerine oturdum sürtmeye başladım atın sert kılları amıma deydikçe daha çok tahrik oluyordum o gun ole geçti aradan bir kaç gün geçti bu sefer köpek girdi aklıma ya erkek köpekle sikişirsem hamile kalırsam ne olur dişi köpek te çoktu erkek köpekte hepside bizi tanırlardı dişi köpeyi ahıra aldım bu sefer uzerime etek giyydim ya amımı ısırırsa diye de düşündüm herşeyi goze alarak köpeyi sırt üstü yere yatırdım amını amıma dayadım surtmeye başladım köpek önce biraz çırpındı altımda ama faydası yok amımın suyu köpeyin amına aktı iki sefer o şekilde boşaldım ayaga kalktım bu sefer köpek amına amıma dayamaya çalısıyordu onu ileri yittim amımı yalamaya başladı o kadar güzel yalıyordu ki amıma iki yıldır sik girmemişti köpeyin dili amımın içine girip çıkıyordu diliyle sikiyordu beni ayaklarımı havaya kaldırdım daha iyi yalasın diye iki elimlede amımı ayırdim muhtesemdi hala devam ediyorum çünkü oldum olası sik hastayısım kendime eyitimli dişi bir köpek arıyorum erkek kardeşime siktirip ben izlicem

9 yorum:

  1. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  3. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  4. Ateşli bayanlar ben mert k Maraş tan evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  5. Ateşli bayanlar ben mert k Maraş tan evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  6. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN GERCEK SEKSI HEYECANINI ZEVKİNİ MUTLUGUNU SINIRSIZCA YASAMAYI ISTEYEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR KİLOLU BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  7. Slm azgın bayanlar arayın görüşelim
    05315749851beni numaram

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  9. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil