13 Ağustos 2016 Cumartesi

animal

Slm ben animal sexsi hep merek etmişimdir bir gün cet yapıyordum nikim animal bir ciftle tanıştım birde kopekleri rodi vardı istersem 3 ile birlikte olabilecegimi söyledirler onlara tel num verdim 00 00 beni arayacaklarına söz verdiler bende her zamanki ki gibi bişey cıkmayacagımı bildiğim icin önemsemedim ama saat 12 oldugunda beni gercekten aradılar ha onlar izmirden serpil ve servet bede de kütahyadan ilkay neyse tel sexden bahsettik benden onlar ne isterlerse istesinler yapmamı istediler bende ok dedim .cumartesi sabah izmire geldim beni garajdan aldılar ikiside cok tatlı insanlar servet 30 serpil 27 yaşlarındalar eve geldigimizde birer kadeh ictikten sonra benim soyunmamı istediler bu arada ikisi bilikte karşında sevişmeye başladılar tabiki onlarda cırılcıplak kalmışlardı serpil iceriye gecip rodiyi getirdi erkek bir köpek bana onu penisini yalamamı söylediler benim arayıpta bulamadıgım bi şeydi bu elimi rodinin altına götürdüm onun penisini okşaya okşaya dışarıya cıkartım sonra altına yattım yalamaya başladım yaladıkca büyordu kocama oldu agzıma sıgmıyordu göz ucumla onlara baktıgımda coktan kendilerinden gecmişler serpil servetin penisini yalıyor servette serpilin amını yalıyordu ikiside bagıra bagıra boşaldılar servet benim yanıma geldi beni köpek posuzyonuna getirdi ve arka deliğimi yalamaya başladı serpilde yaragımı yalıyordu alttan rodiyi arkama getirdi arka deliğimi rodi yalamaya başladı cok herika bir duyguydu bu sora rodi üzerime cıkmaya calıştı ama başarılı olamadı servet üzerime cıkardı penisini benim göt deliğime ayarladı rodi öyle bir giriş yaptıki gözlerimde şimşekler caktı nede olsa ilk oluyordu avazım cıktıgı kadar bagırdım altta serpil hızlı bir sekilde yaragımı yalıyor rodi şittetli bir şekilde beni sikiyordu kac kez geldiğimi hatırlamıyorum rodi tüm döllerini icime boşalttı serpilin her tarafı benim döllerimle doldu servet kopegi yabaşca cekti üzerimden şimdi beni seyredin dedi rodinin penisini tekrar diriltmek icin yalamaya başladı serpilde benim yaragımı agzına aldı öyle bir sonuruyordu ki götümün acısını unuttum servet rodinin yargını tekrar kaldırdı poposuna biraz krem sürdü ve rodiyi üzerine cıkarttı servet benden ustahydı sanırım rodi bir hamlade servetin icine girdi köpegi durdurmak imkansızdı deli gibi gidip geliyor servet altında zevk cıglıkları atıyordu .bende serpili köpek posuzyonuna getirdim yaragımı poposuna dayadım rodi gibi hızlı bir giriş yaptım saten am sularından arkası sulu bir şeftaliye benziyordu zorlanmadan icine ta derinliklerine kadar yaragımı icine soktum hızlı bir şekilde serpili sikmeye başladım cıkardıgımız ses ikimizide tahrik etmiş şak suk sesler arasında ben dahada hızlandım benim hayalarım serpilin poposunu dövüyordu servetin benim ve serpilin sesleri odanın icinde yankılanıyordu serpil iki kez boşalmıştı bile ben bir kez boşaldıgım icin gec geldim ama harikaydı boşalırken yaragımı cıkartım serpilin agzına verdim hepsini serpil yaladı yuttu bu beni dahada azdırdı serpilin dudaklarına yumuldum kendi döllerimi delicesine serpilin agzından yaladım yuttum bu arada rodi gelmek bilmiyor serveti haşat etmiş servet deli gibi bagırıyor bagıra bagıra başalmıştı serpil koşarak rodiyi cekti aman allahım one rodinin yaragı kacaman olmuş onu nasıl iceme aldıgımı anlamadım ama buhteşem bir zevk ti bu bir dahaki sefere rodi serpili ben serveti servet beni nasıl siktiğini anlatacagım

5 yorum:

  1. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Güzel olgun ve bakımlı bayanlar arayın tanışalım kesinlikle güvenebilirsiniz 36 yasinda 182 boy 83 kilo kumral tenli Maraş ve yakın illerden bayanların aramasını bekliyorum 0533 727 21 33

    YanıtlaSil
  3. Evet bayanlar dular pasifiler arayın size lazim olan seks ihtiyaç ini gidereyim maraş elbistan ve çevre iler tercihimdir telefonunum05448683848

    YanıtlaSil
  4. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil