17 Ağustos 2016 Çarşamba

ablamı sikmek istiyorum acil yardımmmm

selam ablam 33 yasında dul ve bir oğlu var 3 yıldır bizimle yaşıyor. ablam evli oldugu dönemlerde bir erkekle sohbet ederken yakalamıstım megerse konustugu kişi oğlunun öğretmeniymiş sonradan farkettim ve bir gün eniştem evde yokken bira alıp içtik bir biradan sonra götü kaybeden ablam bülbül gibi şakımaya başladı meğerse bizim ki öğretmene vurulmus öğretmende ablamdan faydalanıyormus dedim abla ilişkiye girdiniz mi güldü o an beynimde fırtınalar koptu kızamadım içimde beni durduran birşey vardı baska erkek tarafından yatağa atılması hosuma gitmişti ilerleyen günlerde daha da samimi olduk ve bana ev bulmamı dahi istedi bende ayarlarız abla dedim ama öğretmen gelememiş o yüzden geri kaldıve 2 ay sonra ablam bosandı şimdi bizimle yaşıyor herşeyi unutmuş gibi ama ben unutamıyorum tehtit edip sikeyim diyorum ama onuda yapamıyorum şimdi içerde uyuyor bense sadece uzağında durabiliyorum lütfen yardım edin

4 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlarin aramasini bekliyorum 05427426021

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil