17 Ağustos 2016 Çarşamba

ev arkadaşım

Ben 26 yaşında evli bayanım bundan 12 yıl önce yaşadığım bir olayla başlayacağım.O zamanlar 14 yaşında yeni gelişmeye başlamıştım.Üç kardeşdik ve en küçüğümüz 1 yaşında bile olmayan erkek kardeşimdi.Babam görücü usulü küçük yaşta evlendiği için ben 14 yaşındayken babam 36 yaşına yeni girmişti Babamın en büyük zevki banyo yaparken küçük kardeşimide beraberinde banyo yaptırması idi.Kardeşime banyo yaptırırken babam kilotu ile girer ve kardeşimi banyoya almadan önce yıkanırdı.Kardeşimi yıkamak için bende bayoya girerdim. Babam önceden banyo yaptığıiçin beyaz kilodu ıslanır yarağının tümü belli olurdu. Bayoya girmemle beraber yarağı kazık gibi oluyordu bende gözümü ayıramıyordum.Yarağı öyle bir . kalkıyorduki kilodunun içerisine sığmıyor yarağının başı dışarı bile çıkıyordu.Babamın o muhteşem yarağını gördükden sonra babama çok aşırı ilgi duymaya başladım elimden geldiğince babama frikik veriyordum.Yatağa yatdığımda babamın yarağı gözmün önünden hiç gitmiyor sulanan amımı okşuyordum.O günlerde annemin rahatsızlığı nedeniyle annem köye gitmişti evimzde özel olarak çocuk odası olmadığı için kardeşlerimle . salonda kanepelerde yatardık.Annemin gitdiği gece benim için bulunmaz bir fırsat olmuştu.Akşam yatğımıza yatdık babamın yarağı gene gözümün önüne geldi.Yaz günü olduğu için genelde pikelerle yatardık.Yerimden kalktım babamın yatak odasının önüne gitdim kapı açıktı babam pikeyi üzerinden atmış açıkda uyuyordu.İyice dikizlemeye önündeki kabarıklıkdan yarağının muhteşemliği belli oluyordu.Babam öyle dalgın uyuyorduki bir an yarağını elime alasım geldi.Pikeyi örtem bahanesiyle yarağını okşar gibi örterken babam uyandı beni karşısında görünce hayırdır ters bir şeymi var diye sordu.Bende yok baba tuvalete kalkmıştım üzerini örtmek için girdim dedim.Babam o an büyük bir of çekince bende merak etdim ne oldu baba hayırdır çok derin of çektin dedim.Babam bak kızım iflas etdim annen işe girdi ben evde yatıyom bu durum beni kahrediyor dedi.Benim için bulunmaz bir fırsat olarak babama morel vermek amacıyla hemen yanına yatdım ve baba senin ne kadar zor durumda olduğunu biliyoruz dedim.Yanyana yatdık bir süre sonra babam uykuya daldı bende uyumuş gibi yaptım bilinc . dışı yapıyormuş gibi elimi babamın yarağının üzerine koydum.Babam çok tahrik olmuştu ve uyandı ama uyuma numarası yaptığı belli idi.Babam bana doğru dönmesiyle bende götümü babama döndüm ama olanca gücümle babama yapıştım.Bir müddet sonra babam belimden kucakladığı gibi kendine çekti beni.Daha sonra üzerimde bulunan kilodu indirdim babamın yarağı biraz daha bana temas etmişti.Elimi atıp babamın yarağını tutdum yarağı demir gibiydi bende çıldırıyordum.Yarağını götümün deliğine getirmemle babam bak kızım dedi.Sen bunları yaptın bende başımdan geçen olayı anlatacağım dedi.Sen daha çok küçükken ben dahil dört arkadaş eğlenmek amacıyla kıra çıkmıştık epey içki içtikden sonra arkadaşlar gelin bu gece bir birimizi sikelim dediler.Baktımki üç arkadaş yaraklarını çıkarmışlar oynuyorlar birisi donunu indirdiği gibi bir arkadaşın yarağın üzerine oturrdu.Arkadaş onu hemen domaltıp sikmeye başladı ve en sonunda kura çektik.Götünü siktiren bana düştü dediki önce sen beni sik dedi hiç alışık olmadığım bişey ama götünü siktim.İşim bitince hadi domalma sırası sende dedi kural gereği domaldım yarağının başı götüme girmediki hemen hopladım diyen babam bak kızım sen kendini siktirmek istiyon ama seni amından sikmem söz konusu bile olamaz ama götündende dayanazsin desede ben anında babamın önüne domaldım.Babam beni öyle tahrik etdinki seni götünden kesin sikeceğim ama kalk banyoda gidelim dedi.Kalkıp banyoya gidince ilk önce babam götüme iyice sabun sürdü daha sonra yarağınıda sabunladı.Babam şimdi sokarken acıdığı an döyle dedi ve sokmaya başladı.Yarağın başı girdiğinde götümde acının yanısıra sıcaklık duydum.Yavaş yavaş derken babam yarağı gömdü götüme o gece beni bayağı sikti.O gece zevkiyle kaldımİsim : Arda

2 yorum:

  1. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil