17 Ağustos 2016 Çarşamba

öz yengeme zorla tecavüz ettim

dayım işte olduğu için yengem tarla sulamaya giderken beni çağırdı beni götür tarlaya demişti bende götürdüm tarla dağın eteklerindeydi orda yengem tarlayı sularken arkadaşlarım geldiler elinde silahlar falan vardı bende ne zamandır yengeme kayacak yer aradığım için bir plan yaptım yenge ben buralardayım dedim arkadaşlarımı görmemişti daha arkadaşlarıma maske giydirip benim kafama silah dayayıp yengemin yanına götürttüm yengemin adı özlem arkadaşım özlem dedi sakın bağırma bize verirsen yeğenine bişey yapmam dedi sonra yengem eli mahkum kabul etti gözlerini bağladılar sonra ben kalktım okşamaya başdım yavaşça soydum yengemi cillop gibi kalçaları vardı yalamaya başladım amını da yaldım sulanınca içine girdim sokup çıkarıyordum o da zevk alıyordu belliydi her halinden birkaç posta attım ben yengeme arkadaşlar birer kez yalattılar sonra bırakıp gittiler bizi sonra yengem yanıma geldi iyi misin dedi iyiyim yenge dedim elini ağzını yıkadı sonra bana döndü bunlar yaşandı aramızda kalacak dedim yengeme madem öyle dedi olmuşken tam olsun gel sende yap dedi bana bende tamam dedim öpüşüp sevişmeye başladık yengemi kucağıma aldım memeleri çok güzellerdi deli gibi yalıyordum bir yandan amını okşuyordum gir artık içime dedi yengem kucağımda zıplıyordu deli gibi ah ohh sesleriyle boşaldı sonra ben boşalacakken çıkartacaktım penisimi içinden hayır dedi içime boşal dayın daha dün gece yaptı çocuk senden olsun farketmez dedi bende içine boşaldım. sonrasında evlerinde de siktim o artık başka hikayeye

3 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil