13 Ağustos 2016 Cumartesi

ilk defa itle

SELAM BEN ESKİŞEHİRDEN EROL 19 YASINDAYIM. Bundan dort sene once basımdan gecen olayı sız lerle paylas mak istedim.O donemler koyde cobanlık yapıyordum.Bir gün sex kıtabı buldum ve hayvanlı idi okudum ve bir anda isteklendim.Coban kopegımı yanıma cagırdım ve oksamaya basladım .yavas yavas aletıne dogru oksayarak ındım aletıyle oynamaya bas ladım .Kopek bır anda gıt gel yap maya basladı hemen hayvan ları yerıne kapadım .Kopegı yanıma alarak kaldıgım odaya gırdım.Hemen vakıt kaybetmeden soyundum ve kopegın aletıy le oynamaya bas ladım.Kopek ıyıce azgınlasmıstı ve kopegın onune domaldım kopek bıraz yaladı ve .üzerıme ardıldı gıtgelyapmaya basladı ama delıgı bulamıyor du ben ona yardımcı oldum.Onun o buyuk yaragını delıgıme goturdum ve bır hısımla ıcıme gırdı.İcime girince buyuk bır acı hıssettım altından kalkmak ıstedım ama nafılakalkamadım bır sure sonra benım acı zevke donustu.Nekadar zevk aldıgımı anlatamam o gun tam olarak 5 kere sıktı ben kendımdengecmısım ve daha sonları devam ettık su an baska bır kopegım var .Şimdi onunla devam edıyorum.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil