15 Ağustos 2016 Pazartesi

Üniversite 1’nci sınıfta tecavüze uğradım

Merhabalar ben 1.69 boyunda 55 kilo 18 yaşında bir bakire kızım daha doğrusu kızdım, orospu çocuğu kaan beni sikmeseydi bakire olarak ne güzel durucaktım :) bizim sinifta kaan diye bi cocuk kumral uzun sacli yakisikli birisi nese konuya geciyim kaan okul cikisi beni evine davet etti Bende bugun gelemem dedim istar etti tmm dedim evine gittik annesi falan yoktu neredeler dedim iste olduklarini soledi benim icimde merak uyanmisti neden beni evine cagirdi diye bana kola ikram etti kkendisinede aldi sohbet ettik derler siniftakilerden falan konu sevgiliye geldi sevgilin varmi dedi hayir dedim ayni soruyu onada u sordum senin gibi guzel bi kizin nasil sevgilisi olmaz dedi yok dedim yavasca bana dogru yaklasti ben uzaklastim yapmaa dedi sessizce sende istiyosun dedi daha cok yaklasti ve duaudaklarima yapisti uzerime dogru geldi yavasca ve uzerimi cikardi sonra kendi uzerini cikardi tekrar opmeye basladi elini amima gotigoturdu oksadi benim elimi turtu ve ssikine goturdu acti sikini ve yalamami istedi hayir dedim yala dedi biraz oyle israr ettim sorna zorla tuttu sacimdan yalatti amimi yaladi cok guzel yaliyodum sonra beni kucagina aldi yataga atti uzerime cikti sikini gotume degdiriyodu yarragini gotime sokmaya calisti olmadi kremledi ve yavasca sokmaya basladi soktukca ben inliyodum ahhh ohh offf ahhhh uhhhh uhhhh Butun sikini soktu cok acidi sonra sokup cikardi sokup cikardi ve ben yine inledim ahhhh ohhh uhhhh uhh offff amimi sikicekti ben durdurdum hayir yapma hamile kalirim dedim oda kalmassin dedi ve sertce soktu durduramadim cok acimiacimisti aci yerini zevke bbirakti sikini cikardi yalaladim ve dolleri yuttum dusa girdik dustada heryerimi optu kurulandik uzerimizi giydik hala dudaklarima yapisiyodu ittim yeter dedim yarin devam ederiz dedim tmm dedi hala hamile kalmaktan korkuyorum 1 hafta sonra oldu eczaneden test cicubugu aldim test yaptim çift cizgi cikti internetten baktim ve hamile imisim annem duysa oldurur beni kaana soyledim kacalim dedi aksam hazirladim bavulumu ve sametlerde kaldik annesine bi yalan soyledik ne yapicagimizi hala bilmiyoduk 8 ay boyunca ordan oraya dolastik bebegim dogdu erkekti adini samet koyduk sonra onu cami havlusuna birakip hittik suan ne yapior bilmiyorumeve geri donduk Uzerimi yirttim ben sacimi dagittim eve kosa kosa gittim anneme annaanne beni kacirdilar kactim dedim annem ile hemen polise gittik olan oldu kaana kizmistim ama sonradan gecti o geceyi unutamiyorum yine ssikismek istiyorum ama hamile kalmaktan korkuyorum

5 yorum:

  1. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  2. Adana ve cevresi arayin tanisalim adim hakki 05362530624

    YanıtlaSil
  3. Gizlilim sart bayanlar adana 05362530624

    YanıtlaSil
  4. Adana hakki ben 05362530624 arayin bayanlar

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil