12 Ağustos 2016 Cuma

Türbanlı komşumla ateşli gece

merhaba bu sizinle paylaşacağım 2.hikayem Daha önce internetten tanıdığım birisiyle yaşamış olduğum olayı anlatmıştım. İstanbul dönüşü bu olayı çok düşündüm. Aklım o otel odasında kalmıştı. Yine aynı şeyleri yaşamak istiyordum. Onun için devamlı chate ve arkadaşlık sitelerine takılmaya başladım. Ama şimdiye kadar birisini bulamadım.

Eşim ailesinin yanına, memlekete gitmişti. Ben de vaktimi evde ve işyerinde nete takılarak geçirmeye başladım. Yalnız olduğum için yemeklerimi lokantada yiyordum. Bazen de aynı apartmanda kaldığımız, bir komşu yaptığı yemeklerden gönderiyordu. Ben yemeği yiyip, bulaşıkları mutfak tezgâhında biriktiriyordum. Hanım gelince nasıl olsa yıkardı. Bir de bulaşıkla uğraşmak istemiyordum. Komşum, yemek getirdiğinde boş tabakları istedi. Ben de yıkayıp öyle vereyim dedim. Şimdiye kadar yıkamadığım için bana güldü ve gitti. Bunu hanımına da anlatmış.




Benden 5–6 yaş büyüklerdi. Hanımı tesettürlü birisiydi. Ertesi gün öğle sırasıydı. Zil çaldı. Ben sabaha kadar nete takıldığım için yatıyordum. Uyku sersemliği ile üzerime doğru dürüst bir şey almadan kapıyı açtım. Bir de ne göreyim, komşumun hanımı. Yine her zamanki gibi tesettürlü. Ben ise kıyafet bakımından uygunsuz bir durumdayım.

Abla şey, hık, mık derken. O güldü ve içeri girdi. Doğru mutfağa gitti. Bulaşıkları gördü. Biraz bana kızdı. İnsan bu kadar ihmal falan olmaz gibi laflar etti ve yıkamak için kolları sığadı. Ben de ağzım bir karış açık onu seyre başladım.

Şimdiye kadar doğru dürüst yüzünü bile görmemiştim. Şimdi ise, tesettürünü çıkarmış, kollarını sığamış, benim mutfağımda bulaşık yıkıyordu. Onu alıcı gözüyle süzmeye başladım. Çünkü bu işte garip bir şeyler vardı. Onun böyle ben evde yalnız iken gelmesi normal bir şey değildi.

Bunu anlamayacak kadar saf değildim. Onu incelediğimde de esasında içim geçti. Dışarıya doğru çıkık kalçaları vardı. Elbisesi kalçalarından dolayı, arkadan yukarı doğru kalmıştı. Ayak bilekleri gözüküyordu. Teni beyazdı. Oraları öpmek geçti içimden. Bir şeyler yapmalıydım, ama ne? Su içmek bahanesiyle arkasından geçtim.

Zaten pijamamda çadır kurmuş olan sikim, geçerken poposunu hafifçe yokladı. Ses çıkarmadı. İkinci taarruzu yapmam lazımdı. Yine aynı şekilde geri geçtim. Bu sefer daha da bastırmıştım. Yine ses yok. Yaa abla dedim. Madem yardıma geldin. İçeriyi de toplamama yardım eder misin? Tabii. Dedi. Bulaşık işi bitince içeri geçip etrafı toparlamaya başladı. Ben de ona yardım etme bahanesiyle, bazen ellerine, sex hikayeleri bazen vücuduna dokunmaya başladım. Gülüşmeler başladı. Ben de dayanacak hal kalmamıştı. Birden sarıldım.

O hengâmede yere yıkıldık. Yine gülmesi devam ediyordu. Eşarbını çekip aldım. Siyah saçları dağıldı. Bu çok hoşuma gitti. O da eliyle saçlarını biraz daha dağıttı. Bu beni çıldırtmaya yetmişti. Hemen dudaklarına yumuldum. O da karşılık verdi. Demek ki asıl geliş amacı buymuş. Ben de yavaş yavaş onu soyarak, öpmeye başladım. Her açılan yerini öpüyordum. Oda iç çekiyordu. Göğüsleri orta büyüklükteydi. Uçları siyahtı. Öptükçe ağzımda zeytin tanesi kadar oldular.

Tamamen soyduktan sonra bir süre seyrettim ve yine öpmeye başladım. Amacım biraz da amını yalayıp öpmekti. Ama o çabuk olmamı söyledi. Birazdan kocam işten gelir. Beni evde bulması lazım dedi. Zaten yeteri kadar ıslanmıştı. Ben de önümde domalmasını istedim. Kanepeden tutunarak domaldı. Kazık gibi olmuş sikimi amına bastırdım. Derin bir ooooooooooooohhhhhhhhhh çekti. Sonra kalçalarından tutarak, gidip gelmeye başladım. Poposuna şak şak diye vurdukça, göğüsleri sallanıyordu. Bir müddet böyle devam ettikten sonra, rahatça girdiğim amı, kasılmaya başladı. Bir eldiven gibi sıkıyordu. Çığlık atmaya başladı.

Cinsel organlarımızın olduğu yer ıslanmaya başladı. Boşalırken erkekler gibi sıvı çıkarıyordu. Ben de fzla dayanamadım ve menilerimi içine fışkırtmaya başladım. Sanki elimden kurtulacaktı. Nasıl çırpınmaya başladı. Hayret etmiştim. Bir kadının bu şekilde orgazmını ilk defa görüyordum. Durdum. Onun sakinleşmesini bekledim. Sikimi çıkaramıyordum. O kadar sıkmıştı. Sakinleştikçe amı gevşemeye başladı ve sikimi bıraktı.

Ben de yavaşça çıktım içinden. İkimizde memnun kalmıştık. Eşin seni bana emanet etti. İhtiyaçlarını karşılamak da bana düşer dedi ve giyinmeye başladı. Bir daha ihtiyacın olduğunda tabakları yıka ve gönder dedi. Ben de tamam dedim. Ama dedim sana doyamadım yarın yine gel dedim. Seni azgın diyerek güldü. Gelirim dedi. Sen dedi, kocamdan başka beraber olduğum tek kişisin dedi. Anlaşılan bana önem veriyordu. Ben de onun bana verdiği önemi boşa çıkarmadım. Eşim gelinceye kadar hemen hemen her gün, onu memnun etmeye devam ettim.

3 yorum:

  1. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil