15 Ağustos 2016 Pazartesi

ögretmenler evinde

Nuran la son yaşadığımız olayın üzerinden 1 yıl geçmişti. Seyahate çıkmıştık. Ege ve akdenizi gezecektik. Gittiğimiz yerlerde birer gece konaklıyorduk. Gece yolda giderken lastiğimiz patladı, saat 01 civarlarıydı ve pek araba geçen bir yerde değildi. Arabayı park edip kalacak bir yerler aramaya başladık. otel, motel her şeye razıydık. Şansımıza bir öğretmen evi çıktı karşımıza. Resepsiyonda ki bey boş odalarının olmadığını söyleyince yıkıldık. Çok yorgunduk. Yukarıda 3 kişilik bir odada tek bir kişinin kaldığını, istersek orada kalabileceğimizi söyleyince hemen kabul ettik. Odaya çıktığımızda adam uyuyordu. İçerisi karanlıktı. Işığı yakmadan öyle yattık. Nuran ben rahat edemiyorum çok sıcak üstümü çıkaracam dedi ve . soyunmaya başladı. Ben odada yabancı biri var sabah seni böyle görmesin dedim oda üzerimi örterim canım dedi ve külot (tanga) ve süt yenle yanıma yattı. Bende soyundum üzerimizi örttük. Saat 4 gibi bir gürültü oldu biz uyandık. Adam hala uyuyordu. Eşimde salak gibi olmuş tuvaleti arıyor her yere çarpıyordu ben yerime yattım. Baya bir vakit geçmesine karşın nuran yanıma gelmeyince etrafıma bakındım. Nuran (yanlışlıkla) karanlıkta yatakları şaşırmış adamın yanına doğru ilerliyordu. Ben öylece kaldım bir şey diyemeden nuran adamın koynuna girdi. Herife bir güzelde sarıldı sonra sırtını dönüp uyumaya başladı ben tam ne yapacağım derken nuran konuşmaya başladı. “Rahat dur . çok yorgunum” diyordu.Adam karımı elliyorduAnlaşılan adam karımı elliyordu, çok tahrik olmuş, olanları seyrediyordum. Adamın ellerini gördüm, öne dolanmış göğüslerini elliyor öbür elide bacaklarını ve amını elliyordu. Nuran “benden bir şey bekleme ne yapacaksan yap olurmu canım” diyip külotunu sıyırıp kıçını adama doğru uzattı. Adam dizleri üzerinde doğrulup şortunu sıyırınca . ortaya en az 20 cm ve kol gibi kalın bir yarrak çıktı. Şimdi yandın nuran derken adam masadan bir krem aldı ve sikine bolca sürdü. Nuran ın kurtuluşu yoktu. Sonra o da yan yatıp karımın arkasına yerleşti. Sikini amına sürtüyordu. Vıcık vıcık sesler geliyordu. Adam kalçalarını ileri itince nuran “ahhh” diye küçük bir çığlık attı. Herif hedefi vurmuştu. Sonra nuranı yüz üstü çevirdi, altına da yastık koydu. Nuran “kocacım amma azmışsın” diyordu hala. Adam sikini düzeltip yerini aldı ve yavaş yavaş girmeye başladı. Dışarıdan sızan ay ışığında amına girişini görebiliyordum. Adam yüklenince karım bir çığlık daha attı ve “sen kimsin bu kocamın siki değil” dedi ve adama doğru dönünce şok oldu.Ne oluyor burada derken adamın sikinden gözünü alamıyordu. Bana doğru baktı ve sırt üstü yatıp bacaklarını olabildiğince açtı. Adam da o dakka içine girdi. karım bağırmamak için dudaklarını ısırıyordu. Herif piston gibi girip çıktıkça karım kuduruyordu. Adam nuranı kucakladığı gibi üstüne oturttu şimdi nuran zıplıyordu adamın sikinin üzerinde. Gözleri kaymış bir vaziyetteydi. Nuran sarsıla sarsıla boşalıyordu. Adamın siki bir görünüyor bir kayboluyordu amın içinde. 10 dakika kadar o şekilde devam ettiler. Adam bu sefer nuran`ı domalttı ve amının keyfini çıkarmaya başladı. Sonunda nuran “yeter artık halim kalmadı” diyince adam yine yatırıp bacaklarını açtı ve içine girdi. Nuran o kadar zevk alıyordu ki 25-30 dakika adam o şekilde girdi çıktı. Nuran da devam et deyip duruyordu. Sonunda nuran yine adamın üzerine çıktı ve hızla oturup kalkmaya başladı.Karım üzerinde zıplıyordu…Sonunda adam hırıltılar çıkararak boşalmaya başladı. Nuran da adamın üzerine yığılıp . kaldı, o da orgazm olmuştu. Herif tam 1.5 saat aralıksız sikti nuran`ı. Ben de gözlerimi kapayıp uyku numarası yapmaya başladım. Uyuyup kalmışım. sabah saat 7 gibi uyandım bir de ne göreyim nuran adamın üzerinde öylece uyuyup kalmış. İkiside horul horul uyuyorlar. Yanlarına gidince bir de ne göreyim adamın siki hala nuranın amının içinde ve inik olmasına rağmen yine kocaman içini sıkı sıkı dolduruyor. O sırada nuran kımıldanmaya başlayınca ben yatağa kaçtım hemen. Nuran gözlerini bir ovuşturup bana baktı uyduğumu düşününce de adamın kıllı göğüslerini öpmeye başladı. Adam pis pis sırıtarak uyandı, hemen karımın göğüslerine yumuldu. Siki yine hayvani bir boyuta geldi. karım üzerinde zıplıyordu. Amının ne kadar çok açıldığı belli oluyordu.Adam karımı gözlerimin önünde öyle bir domaltıp içine girdi ki benim bile canım yandı. Hızlı hızlı sokup çıkarıyordu devasa aletini. Sonunda öyle bir patladı ki karımın içine girip çıkarken yanlardan spermleri dışarı doğru fışkırıyordu. karım yine yere yapıştı, adam hiçbir şey demeden kıyafetlerini alıp banyoya gitti. Daha sonrada giyinip yine bir şey demeden çekip gitti. karımda banyoya girip temizlendi ve yanıma yattı. 10 dak sonra ben uyanmış gibi yapıp “karıcığım iyi dinlendin mi” diye sorunca “ne dinlenmesi karşıdaki adam dev gibi yarrağınla beni sabaha kadar becerdi sen uyu” dedi. . Bende “sende öyle san ben hepsini izledim” diyince gülüştük.Hemen içine girdim ama o kadar boldu ki 2 gün sevişemedik, ancak kendine geldi amı. karım hala o siki özlediğini söyler durur…

4 yorum:

  1. Merhaba ben murat 28 yaşındayım gizli görüşmek isteyen evli dul bekar bayanların aramasını bekliyorum 0543 769 35 98 arayın buluşalım

    YanıtlaSil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil