19 Ağustos 2016 Cuma

aşık olduğum çocukla

Slm ben sezin.16 yaşındayım ve lise 2 ye gidiyorum.doğrusunu söylemek gerekirse canım bir erkekle birlikte olmayı çok istiyor ama korkuyordum.ben bizim okuldan bir çocuktan inanılmaz derecede hoşlanıyordum.onun da bana karşı bişeyler hissettiğini düşünüyordum.çünkü inanılmaz güzel bakışları vardı.hep birbirimizle bakışır ama bir türlü birbirimizle tanışmak nasip olmamıştı.bizim okulun maçının olduğu bir gün okuldan sadece iki sınıf maça götürüldü.çok güzel bir tesadüf sayesinde onların ve bizim sınıfımız.bizim bakışmalarımız maç boyunca sürdü ve artık ona deliriyordum gelip benimle konuşması için.şunuda söylemeliyim ben okul hentbol takımındayım.onun samimi olduğu kız arkadaşlarından biriyle de ben hentbl takımından arkadaşım.neyse o gün o kızla çocuk devre arası birlikte dolaşıyorlardı.benim olduğum yere doğru yürüdüler benim o anda kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu.onlar tam yanıma geldiklerinde kız bana maç sonunda onların sınıfına gidip ondan formamı almamıistedi.öylece bizim takım hakkında konusurken kız bana ve çocuğa siz tanışmıyosunuz dimi? deyip bizi tanıştıdı.elimi sıkıp memnun oldum dediğinde inanın ki ölecektim neredeyse.daha sonra maç sonu sınıflarına gidip formamı aldığımda sadece ikisi sınıftaydı.bu arada biz grupta oynadığımız 5 maçıda kaybetmiştik.o da ben ve o kızla yarın siz yine kesin mağlup olursunuz diye dalga geçiyordu.o anda ben ve kız birlik olup ona karşı gelmeye başladık.sonuçta onunla yemeğine iddiaya girdik ve maç çıkışı ben,o ve kız yemeğe gidecektik.sonuçta maçı yine kaybettik ve o gün ona yemek ısmarladık.yemekten sonra yine okula gittik ve o gün okul çıkışı ben sııfımdan bir kaç kızla beraber otobüs bekliyorduk.bizim kızlar gitmiş benim otobüs hala gelmemişti.o anda bir motor yanıma yanaştı ve onu gördüğümde inanamadım.bana istediğin yere bırakayım seni istersen dedi.bende teşekkür edip motora bindim.beni eve bırakmasını istedim.eve geldiğimizde bize çıksana dedim.o gün herşey tam yolundaydı ve bizikilerde yemeğe çıkmışlardı.tamam bi kahveni içerim dedi.tamam o halde dedim kendisine.yukarı çıktık.kahveyi yaptım ve içerken sohbete başladık ve bi anda ortam  çok ciddileşti vesezin sana bişey söylemem gerekiyor dedi ve elini elime uzatıp biraz sıktı ve ben senden hoşlanıyorum ve bunun farkında olduğundan eminim dedi.ben o an donakalmıştım.bişey demeyecek misin dedi.bende herşey açık değil mi dedim.o an bana şu an dudaklarına yapışmayı o kadar çok istiyorum ki dedi.bende ne duruyosun ki dedim ona.allahım çok güzel öpüşüyorduk ve hiç bitmesini istemiyordum.aşkım benim olur musun dedi.ona ben daha önce hiçbir erkekle birlikt olmadığımı ve korktuğumu söyledim.sen bilirsin bu sadece senin istemenle olur dedi.işte o an benim tükendiğim andı.tam elini çekti ki aptal tabiki istiyorum bu dünyada senden başkasıyla olmaz bu zaten dedim.(şu an dahi bunu söylediğime aklım ermiyor)ayağa kalkıp beni de kaldırdı ve öpüşmeye başladık.öpüşürken aynı zamanda kalçalarımı sıkıyordu.daha sonra boynumu ve omuzlarımı öpmeye başladı.üzerimde okul gömleyi hala duruyordu ve yavaş yavaş düğmelermi açmaya başladı.ona korkuyorum dedim bana korkmamam ve ona güvenmemi istedi.daha sonra eteğimi indirdi ben sadece sütyen ve külotla idim.sütyenimi çözüp göğüslerimi yalamaya başladı.ve bana bak bende ilk kez bir cinsel ilişki yaşıyorum dedi ve daha sonra külodumu indirip amımı yalamaya başladı.sonrada bana senin odana gidelim dedi.ve odama doğru yöneldik.odaya girer girmez ben yatağıma uzandım o ise üzerini soydu ve yanıma geldi.cinsel organı taş gibi olmuştu.onu bana doğru uzattı ve hadi bebeğim dedi.bende ağzımı ona doğru yönelttim ve yalamaya başladım.sonra ağzımdan çekti ve bana arkanı döner misin bebeğim dedi.bende dediğini yaptım.dönünce belimi tuttu ve hafifçe eğdi sonrada kalçalarımı tutup hafifçe geçirdi.daha sonrada gidip gelmeye başladı.ben çok ince bi kızım.onun organı ise kalındı ve girdiğinde çok acı çekiyordum.ama çok hoştu.o bi kez boşaldı ve bebeğim yatağa uzan dedi sonrada üzerime doğru gelip amıma geçirdi ve oanda öyle çok acı çektim ki inanılmaz bi biçimde bağırıyordum.o da her girişinde sakin ol bebeğim deyip beni motive ediyordu.belli bi süre önden beni becerdi ve daha sonra birlikte duş alıp giyindik.ve o dudağıma bi öpücük kondurup seni seviyorum dedi ve gitti.bi gün sonra okulda her tenefüs birlikteydik.bana akşam için teşekkür etti.ve artık onun yanında kendimi o kadar güvende hissediyordum ki.o günden bu yana 3 ay gçti ve biz halen çıkıyoruz şu ana kadar kaç kez mi birlikte olduk?inanın ki hatırlamıyorum.onun olduğuma şu anda hiç pişman değilim çünkü onu çok ama çok seviyorum ve tabi ki o da beni.işte en hoşuma giden de bu işte……..

5 yorum:

  1. Merhaba ben Mert 36 yasinda 182 boy 83 kilo kumral tenli k.marastan güzel olgun ve bakımlı bayanların aramasını bekliyorum 05337272133

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  3. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil