12 Ağustos 2016 Cuma

Sahilde

Yazın yaklaştığını gösterir güneşli bir günde Şile#8217;deydik. Sahilde ayaklarımı uzatarak kuma oturmuştum. Arkadaşım ise havlunun üzerine yüzüstü yatmış, uyukluyordu. Akşamdan kalmalığın ve gece kaybedilen enerjiyi telafi etmekten son derece mutlu kıpırdamaksızın yatıyordu. Kalkıp oturdu, gözlerini ovuşturdu… Bir süre sonra sıkılıp yana devrilerek başını kucağıma koydu. Böyle uyuklamayı seçti sanırım diye düşünürken, başını hafif hafif erkekliğime sürtmeye başlayınca yanıldığımı anladım. Etrafa bakındım, yakınımızda kimse yoktu ama elli altmış metre ötemizde insanlar vardı. Yine de kollarımla örtmeye çalışırken onun çoktan mayomu aralayıp beni ağzıyla uyarmaya başladığını fark ettiğimde tek yapabileceğimin, etraftakilere #8220;Yok bir şey… Oturuyoruz burada… Bir şey yapmıyoruz#8221; mesajları vermek olduğuna karar verip ufka çevirdim bakışlarımı. Arkadaşımın başı hızla inip kalkıyor, benim ise biri uyanacak diye ödüm kopuyordu. Sabırsızlıkla boşalmak istiyor, gecikip durması paniklememden başka işe yaramıyordu. Bir ara ağzını çeken arkadaşım tüm hınzırlığıyla #8220;Canı cehenneme, anlarlarsa anlasınlar… Kasılmaktan vazgeç…#8221; deyip tekrar yaptığı şeye dönünce, #8220;Ne olursa olsun…#8221; düşüncesiyle kendimi bıraktım ve bikinisini arasından elimi uzatarak göğsünü okşamaya başladım. Çok sürmedi boşalmam… Doğrulan arkadaşım dudağının kenarındaki bir damla spermi parmağıyla ağzına iterken en hınzır ifadesiyle bakıyordu. Yalnızca #8220;Bana borçlusun#8221; dedi ve sırt üstü havlusuna uzandı.
Denize girmeye karar verdiğimizde yaşayacaklarımızı planlamamıştık. Zaten ilişkimizi besleyen en önemli kaynak anlık kararlarla yaptıklarımızdı. Şile#8217;nin büyük dalgalarının kumu kaldırıp suyu bulamaç gibi yapmış olması deniz keyfimize engel olamazdı. Birkaç kere dalıp çıktık, biraz yüzdük… Sonunda durduğumuz yerde su göğsümüze kadar geliyordu, ama kimi dalgalar suya gömüyordu bizi. Keyifsiz gibi gözüken bu durumdan yararlanıp keyfini çıkartmaya ikimiz de aynı anda karar verdik. Ben onun dar bikinisinden elimi sokup poposunu kadınlığını okşamaya çalışırken o erkekliğimle uyarıp sertleştirmeye çalışıyordu. Arada bir bana bakıp hınzırca gülümsüyordu. Çok aşina olduğum bu yüz ifadesinin burada sevişeceğimiz anlamına geldiğini biliyordum. Bikinisi çok dardı. Ben mayomu biraz indirsem engel kalmıyordu, ama onun da benim gibi yapması bir işe yaramıyor, bacaklarını neredeyse hiç aralayamıyordu. #8220;Çıkartsana altını#8221; dediğimde ikiletmeksizin, eliyle omzumdan destek alıp çömelirken ağzına dolan tuzlu suya aldırmaksızın önce bir bacağını çıkarttı, sonra aynı şeyi diğeri için yaparak öte
kini… Boynuma sarılarak kucağıma çıkarken erkekliğimi elimle yerleştirdim. Dalgalarla yükselip alçalıyormuş gibi davranarak birleşmenin tadını çıkartıyorduk. Suyun soğukluğunun boşalmayı geciktirmesini, yasak delme ve gizlilik heyecanı geçiştirdiğinden olacak aldığımız haz şaşırtıyordu bizi. Boşalmıştım… Başını omzuma doğru yaslamasından onun da rahatladığını anlamıştım. Neden sonra doğrulduğunda #8220;Aaa, bikinim yok#8221; diye çığlık atınca, şaşkınlıkla #8220;Nasıl yani… Nereye koymuştun?#8221; diye sorduğumda, #8220;Elimdeydi, düşürmüş olmalıyım…#8221; yanıtını verirken etrafa bakınıyordu. İkimiz de bunun yararsız olduğunu bilmemize rağmen bulamaca benzeyen suya dalıp bir süre arandık. Boşuna uğraştığımızı bilerek doğrulduk. #8220;Ne yapacağız şimdi?#8221; diye sorarken bakışlarıyla sahili tarıyordu. #8220;Sen bekle, gidip havluyu getireyim#8221; diyerek kıyıya yöneldim. Döndüğümde yüzündeki muzip ifadeyi görünce şaka yaptığını sanıp #8220;Buldun mu? Yoksa kaybolmamış mıydı? Beni mi işlettin?#8221; diye sorduğumda #8220;Saçmalama… Ne kaybolmaması, ne bulması. Düştüğüm duruma gülüyorum. Ver şu havluyu#8221; tepkisiyle havluya uzandı.O önde ben arkada kıyıya doğru yürümeye başladık. Su sığlaştıkça dalgaların savurup havalandırdığı ıslak havlunun kimi zaman bedeninin üst kısımlarına yapışması yüzünden açığa çıkan poposunu seyrediyordum ki #8220;Pis röntgenci, bakacağına örtünmeme yardım et#8221; diyen sesiyle seyri bıraktım. Meraklı birkaç göz uzaktan da olsa, denizden havluyla çıkmanın ne anlama geldiğini çözmeye çalışır bakışlarla bizi süzerken, biz gittikçe artan bir tempoyla katılırcasına gülüyorduk.Şile#8217;yi hep sevmişimdir.

3 yorum:

  1. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN GERCEK SEKSI HEYECANINI ZEVKİNİ MUTLUGUNU SINIRSIZCA YASAMAYI ISTEYEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR KİLOLU BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil