15 Ağustos 2016 Pazartesi

muhteşem gündü

Slm ben mersinden mehmet 187cm boyunda 22 yaşında öğrencisiyim bu olay gecen sene başımdan geçti okulun ilk günleri tanıştığım bir bayan ile adı ece 160 cm boyun 50 kilo civarında güzel bir bayandı kendisi başka şehrdn gelmiş kardeşi ile evde yaşıyorlardı bununla ilerleyen zamnlarda daha samimi olduk bir gün beni evine çağırdı tek başına idi film izleyelim dedi başladık film izlemeye zman ilerledikçe bizde filmin etkisi ile iyice yakınlaştık saatte ilerlemiş hava kararmıştı gitmeliyim dedim bırakmadı beni burada kal dedi kıramadım bende ama bir şeyler olacağını hissediyordum bir şey içelim dedim evde bira varmış içmeye başladık tabi bu sırada eğlenceli olsun diye şat yapıyorduk tek yudumda bitirmye çalışıyorduk bir bira iki bira derken hızlı içmeninde etkisi ile kafamız güzeloldu bunu n ayakta duracak hali kalmadı iyice sarıldı bana öpmeye başladı tahrik ediyordu beni dayanamz duruma geldim iyice ve bende buna karşılık vermeye başladım ikimizde çırılcıplak kalmıştık sevişmektende öte yorduk birbirimiz resmen çok güzel avuçlamalık göğüsleri vardı somuruyordum iyic tahirk olmuştu kendinden geçiyordu sikmem için yalvarıyordu birden sıyrıldı altımdan ve benim sikimi kavradı avucuna sığmıyordu yalıyordu şehvet ile somuruyordu kafasını boşal aşkımyutmak isityorum döllerini diye haykırıyordu en sonunda dayanamadım ve boşaldım hepsini yuttu ve tekrar kaldırdı sikimi ve bu sefer elleri ile yerleştirdi amına beni çılgınca girip çıkıyordum ve birden boşladı oda sarsılarak ve ben devam ettim o gece boyunca 4 defa ilşkiye girdik ve yattık sabaha karşı bacak aramda bir hareket hissetim baktım ece almış sikimi somuruyor anlaşılan doymamıştı baktım yüzüme bakıp gülüyordu aldım tekrar altıma sokmuyrdum ama sürtünüp azdırıyordum yalvarıyordu elleri ile kavrayıp yerleştirdi tekrar ohhhhhhhh diye inledi bir güzel siktim ve duşa geçtik birlikte suyun altında sevişiyorduk beni deli ediyordu somuruyordu suyun altında heryerimi sikimi hepsini ağzına almaya çalışıyorudu ama sığmıyordu 31 çektiriyordu yüzüne boşlamam için hızlıca kavradı sikimi git gelden sonra yüzünün heryerini doldurdum ve yıkanıp gittim arar sıra tekrarlıyoruz.

2 yorum:

  1. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil