13 Ağustos 2016 Cumartesi

köydeki işler

Uzun yıllardan sonra babam bizi köye götürmeye karar verdi çok sevinçliydik . Hiç Köye gitmemiş hep İstanbul da yaşamıştık. Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İstanbul dan nefret eder hale gelmiştik. Ben 15 yaşında uzun boylu biriyim. Sportmen yapılıyımdır. Hiç seks deneyimim olmadı şimdiye kadar. Sadece 31 le idare ediyorum. Lafı fazla uzatmayım güzel bir yolculuktan sonra köydeki evimize gittik. Orada ev geniş olduğu için 2 tane kadın oturuyordu. Bir tanesi 35 diğeri ise 40 yaşlarındaydı. Toplu kadınlardı. Babam onlara rahatsız olmamalarını 15 gün kalıp gideceğimizi söyledi. Tatil güzel başlamıştı her taraf yeşillik harika manzara hayvanlar çok muhteşemdi. Hayvanların yemlemek işinı ben üstlendim çok zevkli ve eğlenceliydi. İnekler koyunlar atlar eşekler tavuklar civcivler hepsi şeker şeylerdi. Bekçi köpeğinden önce korkmuştum ama yemeğini ben vermeye başlayınca benim en sadık yardımcım oldu. Akşam yemeklerini o evde kalan iki kadın yapıyordu. Hiç dikkatlice bakmamıştım ama harika gözleri ve kalçaları vardı ikisinin de 40 yaşında olan ablası (Fatma) devamlı olarak bana bakıyordu. Bende onu kesmeye başlamıştım. kalçaları harika giydiği entari bol olduğu için yere eğildiği zaman kalçalarının arasına giriyor beni deli ediyordu. Ama ev kalabalık olduğundan en ufak bir yakınlaşma bile yapamadım. Ertesi sabah saat sabah ezanında hemen kalktım ve hayvanları otlamaları için ahıra gittim. Köpeğimiz kısık kısık havlar gibiydi birden korktum ve içeri baktım … Ama o da ne bizim 40 lık Fatma domalmış köpekte onu sikiyor. Durmadan pompalıyor kadında zevk içinde elini ısırıyor bağırmamak için bu görüntü karşısında aşırı tahrık oldum ve sikimi çıkarıp 31 çekmeye başladım. kadın birden sırt üstü yattı ve amını köpeği yalatmaya ve masturbasyon yapmaya başladı. Daha fazla dayanamadım ve boşaldım ve orayı hemen terk ettim ve yeni geliyormuş gibi yaparak ıslık çalarak ahıra ilerlemeye başladım benim geldiğimi anlaması için oldukça ses yapıyordum ve kendini toparlaması için biraz daha yavaş davranarak ahıra girdim bir baktım ki hayvanlara yem veriyor gibi davranıyor köpekte yanında ama köpek boşalmadığı için sikini dışarı çıkarmış kol gibi duruyor. Günaydın Fatma abla diyerek yanına gittim ve yardıma başladım. Sonra ona köpeği göstererek fatma abla köpek bir anormal sanki dedim. O da kızışmış herhalde baksana siki dışarda diyerek beni gene tahrik etti. Ben bilmezlikten gelir gibi kızışmak ne demekki deyince güldü ve oğlum sen hiç kızışmazmısın dedi. Açıklasana deyince canı sikişmek istiyor demek dedi. Sikişmek için sikini kaldırmış dedi ve bak şimdi dedi elini köpeğinkine attı ve okşamaya başladı. Köpek dahada sertleşti ve görüyormusun hoşuna gidiyor dedi. Onunu şimdi bir yere sokması gerekir dedi fırın gibi sıcak bir yere sokacakkı onu indirsin. Benimkide onunki gibi oldu dedim bir elinide benim sikime attı ve ohh evet seninkide kızışmış o da fırın arıyor dedi ve pantolonunu indirdi. bir elinde köpeğin siki bir elinde benim sikim ikisinide sıvazlamaya başladı. Birden ağzına benimkini aldı ve emmeye başladı . Nasıl hoşuna gidiyormu deyince ben sadece ohhh diyebildim. Dur ben şimdi ikinizide rahatlatırım deyip beni baş kısmına aldı ve eteğinide yukarı doğru sıyırarak domaldı ağzına ben verdim köpekde dikelerek sikini fatmanın götüne sokmaya başladı. Ben ne olduğumu anlayamadım başım dönmeye gözlerim amcık gibi olmaya başladı ve sarsıntıyla ağzının içine boşaldım ve hepsini yuttu fatma. Köpek hala sikmeye devam ediyordu. Fatma köpeğin sikmesi karşısında karşısında benim yarrağım inliyordu. Benimki gene dikildi ve köpeğin yerine ben sokacağım dedim. tamam dedi ve elinde benimkini tutarak amcığına yerleştirdi ve ben hızla gidip gelmeye başladım. o da boş durmuyor köpeğinkini ağzına alıyordu. Bu işin profosoru olmuş bak şimdi köpek boşalacak dedi ve birazdan köpek işer gibi boşaldı. Bende bu görüntü karşısında dayanamadım ve sarsıntıyla içine fışkırttım. O günden sonra tatil bitene kadar hep sikiştik.Küçük kardeşini de gözüme kestirdim o da köpekle sikisiyormuş ama bana denk gelmedi. Artık her sene köye gideceğim.

4 yorum:

  1. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. 0533 7272133 sikişmek isteyen olgun ve güzel bayanlar arayın Maraş mert

    YanıtlaSil
  3. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil