13 Ağustos 2016 Cumartesi

Canım Köpeğim

Merhaba ben tuba 21 yaşındayım 3 yillik evliyim esim ozel bi bankada calisiyor is yogunlugundan dolayi sex hayatimiz fazla iyi degil simdivsize 4 ay önce köpeğim max le başımdan geçen hikayemi anlatacağım bir gün evde yalnız temizlik yapıyordum köpeğim max de benimle oyun oynuyor üzerime atlıyor zıplıyordu ben koltuğu çekmek için eğildiğimde birden arkama zıplamadı ve belinden kavradı o an kalçamda bir sertlik hissettim ve onun maxın siki olduğunu anladım bi tuhaf olmuştum içim gıcıklanmıstı eğilip yerde köpek gibi domaldım max üzerime binip sikini kalçalarına surtuyordu baya azmiştim kalkıp uzerimdekileri çıkardım bu sirada max uzerime atlamaya devam ediyordu çırılçıplak bir şekilde kopek gibi domaldim max hemen amimi kollamaya başladı sonra uzun ve sıcak diliyle yalamaya başladı çok zevk alıyordum max uzurime atlayıp on ayaklariyla belimi kavradi siki kalçalarına degiyordu ucu bazen amımın ucuna degiyordu ama bi turlu tam içime girmiyordu max bi kaç kez inip yalayıp tekrar atladı üstüme ve en sonunda amımı tutturdu o kocaman sikini hızlı bir şekilde içime soktu zevk cığlıklarima engel olamiyordum max içime sonuna kadar sokmuştu artik sabit bi şekilde duruyordu üstümde kocaman dili dışarda hızlı hızlı nefes alıp veriyordu bi kaç dakika öylece geçti max sürekli hareket etmeye çalışıyordu ve siki yavaş yavaş içinden çıkıyordu derken ani bi hareketle tamamen çıktı içimden max icime bosalmisti sikinin cikmasiyla dolleride icimden akmaya baslamisti sikivkocaman di max in sıkı içimde sismisti hem kalın hem uzundu max sıkıntı yaloyordu bende hayretle o kaça dikine bakiyordum yavaş ca gittim yanına dibinden tutup yalamaya başladım çok güzeldi biraz yaladıktan sonra max in altına uzamdim sikini yalamaya devam ediyordum oda benim amimin çevresindeki dilleri yaliyordu max yaladikca iyice kendimden gecmistim ve onun sıkıntı yalayarak bosaldim sonra gidip düş alıp toparlandim hic pişman değilim artik düzenli olarak yapiyoruz

5 yorum:

  1. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  2. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  3. Ateşli bayanlar ben mert k Maraş tan evli bekar veya dul bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz 05337272133

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil