19 Ağustos 2016 Cuma

dul kaynanam

|bu yazacaklarım tamamen gerçektir bundan tam bir yıl önce yaşadım birgün evde yanlızdım kapı çaldı açtığım da karşım da dilber dudaklım kaynanam yiyecekmiş gibi bakıyordu içeri davet etmeyecekmisin deyince şaşırdım çünkü tektim kimse yoktu içeri aldığımda öf çok sıcak yanıyom gibilerinden ağız arıyodu ve ben duş alıcam dedi banyoya yöneldi bana bakıyordu sanki davet edercesine ardından gittim ve sırtımı yıkarmısın diyince mahvolmuştum ogüzelim vücut karşım daydı yıkamaya başladığımda ok yaydan çıkmıştı ve vücudunun heryeriniyalıyarak bitirdim ve domalttım azgın dul sabırsızdı hadi aslanım bitir beni diyordu sikktikçe zevke geliyordu doymuyordu yılların özlemini attın sağol diyordu ogün tam 6 kez boşaldım içine son kez yine istediğin de bu sefer götten teklif ettim kabul etti ve hiç götten yememiş ti iki postata götüne kaydım adeta zevk yumağı olmuştu artık her fursatta fantazi deniyoruz azgın kaynanamla tanışmak isteyen dul bayanları bekliyorum harunozak@mynet.com adresine bekliyorum

4 yorum:

  1. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil