17 Ağustos 2016 Çarşamba

bana zorla tecavüz etti

Telefon etmek için postanenin yolunu tuttum genelde ordan telefon etmek çok daha uygun oluyordu ama o kadar kalabalıktı ki sıra beklemek zorunda kalmıştım sıramı beklerken fark ettim ki birkaç güzel kıkır kıkır gülerek birbiriyle konuşuyor adeta postanede fingirdiyorlardı kızlardan bir tanesinin yırtmaçlı eteğiyle bacak bacak üstüne atmasıyla yerimden hoplayacak gibi oldum duruşuyla, bakışıyla ve bacaklarıyla beni aşırı tahrik eden kızları postaneden çıkar çıkmaz takibe aldım bir evin önüne geldiler kızlardan biri ayrılırken benim hoşuma giden yırtmaçlı etekli kız bir göz bana bakıp apartmandan içeri girdi hemen peşinden girdim meğer içerde bekliyormuş beni yakınlaşıp göz göze geldik birden dudağıma yapıştı.
been onun kalçalarını okşarken oda fermuarımı açıp sikimi eline aldı. Eğilerek emmeye başladı çook olabilir ihtimali dahi yokken delice yalııyordu boşalacağımı söyleyince ağzından çıkarmadan dolu dolu boşalmıştım sikimi ağzından çıkarmadan yutuyordu ve bu işi garip biliyordu. Sanki sıra sende der gibi arkasını döndü ellerini duvara destek alarak eğilmesiyle eteğini kaldırdım yukarı ve kilotunu indirerek kalçalarını okşayıp öpmeye başladım. basenleri olmayan dar ve görünümü mükemmeldi. kalçasını aralayıp dilimi deliğinin etrafında daireler çizerek been de onu uçurmak istiyorsum.
Dil attıkça oda kalçalarını oynatıyor ve dilimin deliğinin içiine kaddar sokabiliyordum. 10 dakikadan aşırı yaladım deliği parmağımla deliğini yokladığımda yumuşacık ve sıcacıktı. İçine girmek arzuluyorum dediğimde başını sallayıp devam et hadi demesiyle sikimi ıslatarak deliğe dayadım. hafif hafif bastırarak zorlumaya başladım amma girmiyordu canını acımasınada istemiyordum amma girmesi içiin kalçalarını sağa sola çevirerek biirden kaydığını hissettim sıcaklığından ve ohhhhh demesiyle içiine girmiştim ve biiraz been biiraz o derken hepsini sonuna kaddar almıştı içiine ve hafif hafif gidip gelmeye başladım. Hiç bişey görmüyordum amma zevkten uçuyor ve asla bitmesini istemiyordum.
Beş dakika böle devam etti o hareketiyle beenii geri itip duvara sırtımı dayadı ve kendisi sertce ileri geri yapıp biirden kendini banaa yasladı yarrağımın ta dibine kaddar girmesi içiin kendini banaa bastırmasıyla kısık nefesle boşaldığını anlamıştım. Beende boşalmak istiyordum tekrar domaltıp tempomu arttırdım ne olacağı umurumda değildi ve kalçalarından tutarak beende taaa dibine kaddar bastırıp ılık ılık o sıcacık deliğe akmaya başladım boşalırken yarrağımın atışlarım ve kalp atışlarım saçımdan tırmağıma kaddar içiine akıyordum.

4 yorum:

  1. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Olgun durust samimi ve yalniz yasayan bir bayanla ciddi bir beraberlik yasamak istiyorum ciddi bayanlarin aramasini bekliyorum 05427426021

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil