13 Ağustos 2016 Cumartesi

köpek grup

Merhaba ben aslı anadoluda bir yerde yaşıyordum o zamanlarda yaşım 18 idi liseyi yeni bitirmiştim ben evde kalıordum ailemde tarla işleri ile ilgileniyorlardı ben gelinlik kız olduğum için beni götürmezlerdi yine öyle bir gündü bizim bahçedeki köpeğimiz huysuzlanıyordu sürekli havlıyordu tabiki ben korkmuştum biraz hemen dışarı çıkıp baktım birde ne göreyim köpeğin biraz yan tarafına bir köpek gelip yatmış bizimkide ona havlıyormuş. bende kovalamak istedim fakat beni dinlemiyordu bende biraz yanına doğru giderek kovaladım ama kalkıp kuyruğunu bacağının arasına alarak yanıma yaklaştı sanırım sokak köpeğiydi ve açtı bende acıdım ve ona biraz yemek vermek için içeri gittim alıp geldim fakat bizim köpek sürekli havlıyordu bende köpeği görmezse havlaması kesilir belki diye samanlığa doğru yürüdüm tabiki köpekte peşimden geliyordu neyse içeride öpek yemeğini yerken rahatlamıştı. tam o sırda gözüme köpeğin arkası takılmıştı köpek dişi idi sanırım bizim kide onun için o kadar çok huysuzlanmıştı bende şimdi sana acıyıp yemeğini verdim ama şimdide kendi köpeğime acıdım oaç ama karnı değil epeyden beri eşleşmiyordu kapıyı kapatıp dışarı çıktım ve kendi köpeğimizi çözerek içeri getirdim ve kapıyı kapadım köpekler koklaşıyorlardı sanırım bizimkide rahatlıyacaktı ve tam o sırada bizimki atladı ve hemen dişiyi sikmeye başladı ve hemen boşalıp indi bu arada bizimki kendi sikini dişide yatarak amını yalıyordu ve aradan 5 dakika geçti tekrar atladı ama bu sefer biraz uzun sürdü ve inince yine aynı yalama işlemini yaptılar ama bende etkilenmiştim elimi amıma atıp okşamaya başlamıştımeteğimi yukarı topladığım için dişi hemen meraktan olsa gerek yanıma gelerek burnunu amıma dayadı kokladı ve yalamaya başladı çok güzel luyordu ben kendimden geçiyordum bu arada erkek dişiye tekrar atladı ve sikmeye başladı dişi hem sikiliyor hemde benim amımı yalıyordu ama bende boşalmak üzereydim en sonunda hepimizde rahatladık ama ben yere yıkılmamak için kendimi hemen yere attım bu arada erkek geldi yanıma ve bu seferde o yalamaya başladı beni ben iyice kendimden geçmiştim ve artık ne olursa olsun her şeye razıydım ve bende hemen bir köpek gibi dört ayak üzerine geçip durdum tabiki erkek hemen arkama geçti önce kokladı ve sonra yalamaya başladı ben kuduruyordum tam o sırada atladı ve sokmaya çalışıyaordu ama bir türlü olmuyordu neyse ben belimi çukurlaştırıp amımı biraz daha çıkarınca birden biraz girdi ve ben sıktım tabiki ama ne fayda erkek yolunu bulduğunu anşayınca heiç durmadan ileri geri yapıyordu ve her seferinde de biraz daha giriyordu ve sonunda hepsi girmişti ben kuduruyordum ama erkek bir türlü boşalmıyordu sanırım yarım saat kadar sikti beni ve sonra büyük bir hışımla boşaldı ve indi be yere yattım ve zor kendime geldim ama saat epey olduğu için hemen erkeği bağladım ve dişiyide salarak bende eve girdim hoşçakalın.

11 yorum:

  1. Merhaba hanımlar ben oktay yaşım 30 bursada yaşıyorum evli bekar mutsuz kendine güvenen samimi hayatla barışık sekte sınır tanımayan aralararına üçüncü arayan evli sevgili çiftler arayın tanışalım gizliye açık 0507 667 37 45 bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
    2. Merhaba ben Mert k.marastan36 yaşında 182 83kumral tenli k.maras ve yakın illerden bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır güvenebilirsiniz arayın tanışalım 05337272133

      Sil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi ve güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Slm ensest ve ewli arkadaşlar. Arayın sohbet edelim. 0541 784 34 04

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  6. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi ve güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  8. Slm ben balıkesir sen murat sadece çiftler veya bayanlar arayın yaş önemli değil dürüst olsun yeter sanal da olabilir05445976423

    YanıtlaSil
  9. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ SINIRSI SEKS FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR VEGERCEK SEKSİ FANTAYI SINIRSIZCZA ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL EVLİ KAPALI TONBUL BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ İSTEYEN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM05432828618

    YanıtlaSil