13 Ağustos 2016 Cumartesi

köpeğim pamuk

Selam ben sadık ve çocukluk döneminde yaşadığım anımlarımdan birisini anlatacağım.Babam 1968 yıllarında öyle bir arsa aldıki kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdi ama şuan gözde bir yer oldu.Daha sonra 1971 yılında arsaya ev yapıldı fakat ne plan nede proje yoktu çünki alınan arsada imar planı yoktu.Her neyse ev yapıldı yerleştik evimize 500 mt kadar uzaklıkda belediye mezbahanasi vardı arasıra giderdik.Ben orta okul birinci sınıfdaydım.Gene mahalle arkadaşlarıyla mezbahaneye gitdiğimizde kesilen hayvanların veteriner kontrolü olmaksızın kesici kasaplar tarafından hastalıklı sakatatlar atılmakta olan bir çaya atılırdı hatda atılan sakatatlardan alıp yiyenlerde olurdu.Bu atılan sakatatları yemek için köpeklerin adeta yerleşim merkezi olmuştu.Yıllarca yaşamını geçieren köpeklerde vardı.Ufacık minik ve sevimli bir yığın köpek yavruları kol geziyordu.Yavrulara bakarken süt beyaz bir yavru gördüm oradan alıp evimize getirdiğimde adını beyaz tüyleri olduğu için pamuk koydum ailem karşı çıktı bu köpeği aldığın yere götür diye.Ben ise yalvar yakar ailemi razı etdim yavru köpeği beslemeye başladım.Bir gün gitmezsem ikinci gün mezbahaye gider sakatat atıklarından getirir köpeğime yedirirdim.Pamuğu o kadar çok sevmiştimki okul dışındaki günlerimi pamukla geçirirdim.Pamuk yediği sakatatlarla olağan üstü gelişiyordu.Pamuk gelişirken cinsiyetinin erkek olmasını keşfetdikden sonra günü birlik sikiyle oynamaya başladım geliştikce siki dahada meydana çıkıyordu.Pamuğu eve getireli altı ay olmuştu daha önceki yaşını bilemediğim için pamuğun sikini okşadığımda siki dışarı çıkar bende sikini ağzıma alır emerdim.Pamuk bir yaşına geldi sürekli sakatatla beslendiği için üzerine binsem götürecek duruma gelmişti.Pamuğun sikide gün geçtikce büyüyor uzuyor kalınlaşıyordu.Zaten arkadaşlar arası bir birimizin götlerini sikmeye çalışırdık ama ne sikmeden nede sikilmeden hiç bir şey anlamazdık.Pamuğun sikine elimi atdığımda fişek gibi çıkıyor emiyor pamukda buna alışmıştı beni gördüğünde yan yatar bacaklarını ayırırdı.Ailemin habersiz bir gün yatdığım odaya pamuğu odama aldım yatdığım yatağa yatırdım.Pamuğumla beraber yatıyorduk donumu çıkarıp pamuğuma döndüm sikiyle oynamaya başladım siki dışarı çıktı götümü pamuğun sikine sürtmeye başladım.O gece pamuk götüme sikini sokmadan öyle bir fışkırtıki ne yatak kaldı nede yorgan sabah kalktığımda bunun hesabını verme planları yapmaya başladım.O gecenin sabahını fırtınasız atlatdıkdan sonra ailemin olmadığı bir gün gene pamuğumun sikiyle oynadın siki ucu ince uzun ve kıp kırmzı olarak dışardaydı.Sikini birazcık emdikden sonra götüme tükrk sürdüm sırt üstü yatan pamuğumun sikini göte deliğme denk getirip yavaş yavaş oturmaya başladım sikiinin ucu sivri olduğu için götüme geçmişdi pamuğumun sikinin tamamını almak için sikinin üstüen oturmaya başladığımda siki götüme girdikce kalınlaşan siki götümü acıtıyordu.Yavaş hareketlerle oturmaya başladım ama pamuk rahat durmuyor hee hee sesleriyle götüme sokmaya çalışıyordu.Götüm acısada pamuğun sikinin hepsini götüme alabilmiştim.Daha sonra pamuğun önüne domalıp ön ayaklarından tutup üzerime çıkmasını sağladım zavallı pamuk rasgele heee heee ses çıkararak göt deliğime zorluyordu.Elimle sikinden tutup göt deliğime denk getirmemle sikini köklemesi bir oldu üzerimde bir köpek değilde sanki bir insan varmış gibi ön patileriyle belimden kavrayım siktikce sikiyordu.Ama götüm cayırcayır yanıyor ateş basmışdı.Ben iyiki pamuğumu bulmuşum ağzı yok dili yok beni siktiğini bir başkasına anlatmaz diyede sevindiğim gibi pamuk götüme sikini gömdükce zevk alıyordum.O gün üç kez pamuğum götümü sikti bende menun kaldım.Pamuğumla geçen günlerimiz devam edecek.. Önce bunu okuyun ve yaşayın yaşamayanlarda yaşasın.:))))

1 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil