17 Ağustos 2016 Çarşamba

Ablamın misafir gelen arkadaşını

Ablam 26 yaşında yanında arkadaşıyla geldi bigün bize benim yatiğim çift kişilik ablamda arkadaşını yerde yatmasın diye yanıma yatırmış bu hikayem yazın gerçekleşti benim altımda bi baksır var antalyada yaşıyoruz hava çok sıcak oluyo üstümde bişey yok sadece baksırlayım 18 cmlik sikim belli oluyo kalkınca yaz olduğu içinde ablam arkadaşına mini şort pijama üstünede bol kısa kollu tişört ama arkadaşı sütyen giymemiş adı büşraymış ben gece uyandım ablam yerde uyuyodu ilk başta sonra kalkmış salona gitmiş bende arkadaşıyal tek kaldım odada arkadaşıda derin uyudyo sikimi bacaklarına sürüyorum bacaklarının arasından geçiriyorum ben baksırımıda çıkardım tamamen çıplağım sonra ablamın arkadaşı kıvrıldı göt tamamen ortaya çıktı ben sikimi bacaklarına sürüyodum şotun içine doğru sikimi götürdüm içe doğru altında külot yokmuş sonra pijama şorttan amını okşadaım çok yavaş bi şekilde sikimi sürttüm sikimi beline sürtüyodum pürüsüzdü sonra uyuyomuş gibi yapıyım diyerek elimi memesine attım bi anda uyandı beni uyuyo gördü elimi çekti sonra sikime bacağ çarptı uyku sersemliğiyle bune ya dedi elini götürdüğü gib anladı 4-5 dakika eliyle tuttu sonra yine uyudu bu sefer uyurken şortunu indirdim ayaklarının orda bıraktım amını okşadım çok yavaşça tahminime göre 2 kez sikişmiş patlaktı ama bakire gibiydi amı okşarken bidaha uyandı görmemezlikten geldi uyudu bende devam ettim sonra eli sikime geldi okşamaya başladı sonra elini çekti tükürüp yine geytirdi sonra vucudumu okşamaya başladı bende ellemeye başladım göt am bacak elliyodum sonra elimi tişörtten içeri soktum sesi çıkmadı meme uçlarını ellememe dayanamadı aah dedi sikmeye başladım çok zevk aldığı belliydi göbeğine boşadıldım saba kadar çıplak ve elleşmeye devam ettik hiç unutmıcağım bişeyde yapatık 30 dakia sikim amının içinde durdu artık ablam onlara gidince bende ggidiyorum evinde bulduğum vibratörüyle zevke getirmiştim sonra o da beni zevke getirmişti ağzıyla gece havuza girince sikimle oynuyo bazen dalıp açıyo dilini sürtüyo çıkıyo bi arada balkonda çırıl çıplak güneşlendik o ggün ona baka baka 31 çektim onun yardımıyla ağzına boşalmıştım artık hep böyleyizİsim : Tolga

5 yorum:

  1. Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605

    YanıtlaSil
  2. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil