13 Ağustos 2016 Cumartesi

yengem ve köpeği

Slm ben hemen hikayaye geçmek istiyorum yengemle aşırı bir şekilde samimiyiz her konuyuda açık konuşuruz evde yalnız olduğundan yanında kalmamı istedi evi şehirden uzak çiftlik evi gibi. evde büyük 1 köpek besliyor köpegi çok sevdiginden hep evin içinde kalıyor havalar sıcak yengemde üzerinde çok kısa ve dar bir şort ve askılı bir bluz giymiş ama sütyensiz göğüslerinin yarısı gözüküyordu şorttan kilot giymedigi belliydi ama çok rahattı oturmuş konuşuyorduk köpekte yanında oturmuş ara sıra yengemın ayagını yalıyordu köpegin siki yavaşça kalkıp büyùyordu bende samimiyetten yengeme köpek ayagını yalayıp sikini kaldırıyor dedim yengemde ne yapayım dişi köpek bulmuyor yanında dişi olarak yalnızım dedi ben alıştım dedi içimden köpegin yengemi siktigini anladım köpegin siki tamamıyla kalkmıştı sikide çok büyüktü köpek kalkıp yengeme atlamak istiyordu yengeme köpek seni sikmek istiyor dedim yengemde sana sırımı söyleyecem ama aramızda sır kalacak dedim tamam deyip içiri girdik beni köpek hergün sikiyor dedi bende yengeme önümde sikişirsen kimseye söylemem dedim tamam deyip soyundu köpekte rahat durmuyor yengeme zıplıyor yengem yere yatıp bacaklarını açtı köpek ammını yalamaya başladı benim sikimde kalktı soyunup onları seyrederek sikimi okşuyordum köpekte koca sikini yengemin amına sokmuş sikiyordu yengem zevkten çığlıklar atıyordu sonra köpegin altından kalkıp köpegin sikini yalayarak boşaltı bende çok zevk alıyordum yengem köpegin sikini okşayarak tekrar kaldırdı sonra önüne domalıp köpek yengeme tekrar atladı bir insan gibi yengemi sikiyor yanıma yaklaşıp sikimi ağzına alıp yalarken köpekte yengemi götten sikiyordu sonra bende katılıp ben ve köpek yengemi defalarca siktik şimdi herfırsatta yengemi sikiyoruz hepimiz mutluyuz.

4 yorum:

  1. Merhaba ben 28 yaşındayım sırdas gizli görüşmek isteyen evli dul bekar bayanların aramasını bekliyorum 0543 769 35 98

    YanıtlaSil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi ve güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil