13 Ağustos 2016 Cumartesi

sıpa hiç kımıldamıyordu

35 yaşına kadar evlenmedim iki defa nişanlandım evlenmeden ayrılmak zorunda kaldık maddi durumumda oldukça iyi sayılır. Son nişanlımdan ayrıldıktan sonra bir kaç defa geneleve gittim oradaki kadınlarla bile tam ilişkide bulunamadım nedeni ise sikimin çok büyük olması tam 26,5 cm oldukçada kalın çapı 7 cm neyse bu is kadınlarla olmuyor dedim çeşitli filimler alıp yada netteki resimlere bakarak otuz bir çekmeye başladım. İki sene kadar böyle idare ettim kendimi insanlardan iyice uzak hissetmeye başladım şehirdeki dairemi satıp küçük bir kasabadan oldukça büyük bahçesi olan bir ev aldım yani küçük bir ciltlikte diyebiliriz. Yerleştikten sonra tavuklar ördekler aldım onlarla uğraşmakla günümü geçiriyordum. Bir gün bakkala gittim biraz alış veriş yaptıktan sonra eve dönüyordum mahallenin yaramaz çocuklarının elinde iple bağlı yaklaşık 2-3 haftalık bir sıpa gördüm çocuklar sopa ile vuruyorlar üzerine binmeye çalışıyorlardı bunlara yapmayın vurmayın hayvana diye bağırınca sıpayı bırakıp kaçtılar. Ben sıpanın ipinden tutarak yakındaki bir eve sordum bu hayvan kimin diye, onlarda yaşlı bir amcanin olduğunu söylediler bende hemen sıpayı tutarak yaşlı adamın evine gittim ve bu hayvani neden başı bos bıraktın mahallenin çocukları öldürecekti dedim. Yaşlı amcada sıpanın kaçtığını ve pesinden yetişemediğini söyledi bende eğer bakamıyorsan bana verirmisin parasıyla dedim. Biraz durakladıktan sonra tamam al hayrını gör senin olsun dedi. Yaşlı amcaya 30 milyon verdim havalara uçtu. Tekrar ipinden tutup eve getirdim ve benim bahçeye bıraktım. Aradan 3-4 hafta geçti sıpa iyice gelişti eski cılızlığı kalmadı bir gün aklıma takıldı sıpa erkekmi yoksa dişimiydi acaba,şimdiye kadar hiç ilgimi çekmemişti neyse sıpanın yanına vardım baktım pek bir şey anlamadım kuyruğunu kaldırdım baktım ami ve götü gözüküyordu demek ki dişiymiş dedim kendi kendime. Aradan bir kaç gün geçti gece nette hayvanlarla seks yapan kadınları gördüm kimisi atin sikini amina sokuyor bazıları köpekle sikisiyor benim oldukça ilgimi çekmeye başladı sayfaları karıştırmaya başladım, Aklıma birden ahırdaki sıpa geldi kendi kendime olurmu olmazmi derken ahıra gittim sıpaya baktım aminı inceledim parmağımı tükürükleyerek amina sokmaya başladım iki parmağım kolayca girdi amina,heycanlanmistim sikim tas gibi oldu. Sıpayı tutarak eve getirdim hemen duşa götürdüm bir kova ilik sabunla su ile iyice sıpayı temizledim kurutma makinesi ile tüylerini kuruttum ve oturma odasına getirdim elbiselerimi külotumu çıkardım başladım sıpanın ami ile oynamaya. Amina yine iki parmağını soktum sıpa hiç kıpırdamıyordu içimden amini yalamak geldi zaten amini götünü iyice sabunla su ile yıkamıştım. Amini yavaş yavaş yalamaya başladım yaladıkça bana zevk veriyordu 5-6 dakika yaladıktan sonra sikimide iyice tükürükledim ve başını amina dayadım yavaş yavaş sokmaya başladım. 10 cm kadar girdi sıpa ağzını açmaya başladı acıyor galiba dedim çıkarttım sikimi tekrar bir kaç dakika sonra tekrar amimi okşamaya başladım parmağım amina girince yine ağzını açıyordu, otlakta gördüklerim aklıma geldi hemen,erkek dişinin üzerine çıkıp amina soktuğu zaman dişi eşek ağzını açıyordu demek ki dişi eşek sik girdimi ağzını açıyordu. Neyse tekrar sıpanın amini yaladım iyice tükürükledim ve benimkini de tükürükleyip amina yine dayadım bir kaç cm girdikten sonra yine ağzını açmaya başladı yarısına kadar soktum biraz bekledim, yavaş yavaş sokup çıkarmaya başladım her sokuşumda bir kaç cm daha aminin derinliklerine giriyordu sikimi tekrar çıkarttım biraz amini okşadıktan sonra tekrar başını dayadım yavaş yavaş tek hamlede sonuna kadar amina geçirdim iyice bastırdım ami çok dardı yarısına kadar çıkartıp tekrar soktum sıpa hiç kıpırdamıyordu alışmıştı. Başladım sıpanın amina girip çıkmaya her sokuşumda ağzını acıyordu 5-6 dakika sonra içine sarsılarak boşaldım böyle bir zevki hiç bir kadında almamıştım. Çünkü sikimi sonuna kadar sıpanın amina sokabiliyordum sıpanın amina doyamamıştım sikim hala dimdik ayakta sıpayı yere yatırdım. Sırtı yere gelecek şekilde arka ayaklarını havaya kaldırdım tam ami önüme gelecek şekilde bacaklarının arasına geçtim amina sokmaya başladım sonuna kadar soktuktan sonra uzandım üzerine bir kadını siker gibi başladım sikmeye üzerinden kalkıp başka pozisyon deneyecektim memesini gürdüm küçücük meme başlarını okşayıp mıncıkladım oda ayrı bir zevk veriyordu. Arka ayaklarını tutup hızlı hızlı amina girip çıkmaya başladım ve yine aminin derinliklerine boşaldım. Bir kaç dakika bekledikten sonra sikimi amından çıkardım ve sıpanın amini bir bezle iyice sildim ve yerine götürdüm önüne bir tutam taze ot koydum iştahla yemeye başladı Aradan hayli zaman geçti benim sıpa iyice büyüdü artık benimki yetmez olmuştu nerede eşek anırması duysa hemen ağzını acıyordu boğazına bir ip bağlayıp erkek eşeklerin yanına götürdüm erkek eşekler görür görmez homurdanmaya başladı ama eşeğin biri çok iriydi belini kırar diye onu hiç yaklaştırmadım öbür eşeğin yanına götürdüm o biraz daha küçük ve zayıftı benimkini bir kazıkla yere bağladım ve öbürünü yularından tutarak benimkinin arkasına getirdim biraz amini götünü kokladıktan sonra siki yavaş yavaş kınından çıkartmaya başladı siki iyice çıktıktan sonra birden üzerine atlayıp amina geçirdi sonuna kadar dayadı 5- 6 dakika sonra üzerinden indi sikinin başı iki kati olmuştu benimkinin amindan foss diye sular akmaya başladı. Aradan bir gün geçti o büyük olan eşeği sahibinden izin alarak benim bahçeye getirdim. Daha benimkini görür görmez siki dışarıya fırladı benimki eşeğin homurtusunu duydukça ağzını açıp kapatıyordu. Arkasına yanaştırdım amini kokladıkça sikinden sular fışkırıyordu. Öbür eşeğinkinden oldukça büyüktü ipi bırakmamla benimkine atlaması bir oldu ama bir türlü amini tutturamıyordu. Sikini elime aldım amina dayadım ve sonuna kadar geçirdi isini bitirdikten sonra indi. Eşeği tekrar yerine götürüp bağladım aksam olmuştu ahıra gittim önüne biraz ot attım arkasına gecip baktım ami kocaman olmuştu Zaman gectikce karni büyümeye başladı hamileydi ilk bahara doğru ahırda bir sesler geliyor hırsız sandım koşarak ahıra girdim baktım bizimki doğurmuş yanında küçük sıpa siplayip duruyor hemen götüm sıpanın arkasına takıldı kuyruğunu kaldırdım baktım oda dişi çok sevinmiştim çünkü taze emcik sikecetim. Aradan bir hafta geçti benim eşek yem yemez oldu baytar getirdim bir kaç defa fayda etmedi doğum esnasında yırtılmalar olmuş galiba ,bir sabah baktım benimki ölmüş sıpası yanında dönüp duruyor sok geçirdim. Sanki ailemden biri ölmüş gibi göz yaşlarımı tutamadım traktöre yükleyip kasabadan uzak bir yere bıraktık aradan bir kaç gün gectikten sonra sıpayı yavaş yavaş alıştırmaya başladım amini yalıyordum tek parmağımı sokuyordum ami çok küçüktü aradan 2 hafta geçti ben dayanamıyordum artık sikmek istiyordum yine amini yaladım parmağımla genişlettim biraz kafasını dayadım yavaş yavaş sokmaya başladım yarısına kadar girdikten sonra biraz bekledim ve ve tekrar hiç çıkartmadan sonuna kadar oturturdum amina o kadar dardı ki sikim zor girip çıkıyordu bir kaç girip çıktıktan sonra içine boşaldım. Aradan bir kaç gün geçti yine azmıştım sıpayı ahırdan çıkarıp eve getirirken birinin beni gözetlediğini fark ettim sıpayı eve aldım ve av tüfeğimi alarak arka kapıdan çıktım bir yere gizlendim bir kaç dakika sonra bahçe kapısını sessizce açarak pencereden bakmaya başladı baktım bizim bir kaç ev ilerideki komşunun kızı Ayten 30 yaşında etine dolgun ama çok siman değil tombul memeli geniş kalçalı 155 boylarında bir kız, kız diyorum çünkü şişman olduğu için kimse almamış evde kalmış yüzü çok güzeldi, tüfeği arkasından dayayıp ne arıyorsun dedim çok korkmuştu hiç diyebildi ancak dili tutulmuştu bunu tüfeğin zoru ile içeri aldım sonra eee ne aradığını simdi söyle dedim. Yüzü kızarmıştı bembeyaz yüzü kulaklarına kadar kızardı gözlerini yere dikerek sen o sıpayı ne yapacaktın dedi. Ben cevap vermeden sıpayı şey yapacaktın her halde dedi ama titriyordu elleri dizleri bende evet ne var ki bunda dedim. Bütün kasabanın gençleri yapıyor hem ben bekarım yapabilirim dedim. Hızlıca ayağa kalktı sıpayı ipinden tutarak dışarıya bıraktı tekrar yanıma gelerek o sipaninin yerine beni sev dedi. Ben olmaz benimki çok büyük dedim ve pantolonumu indirdim gözleri dışarıya fırlayacak gibi oldu önümden hiç ayırmıyordu. Ne kadar büyükmüş dedi. Bende bak bunun için evlenmiyorum dedim. Kalktı yanıma geldi sikimi eline alarak incelemeye başladı. İstersen yalayabilirsin dedim. Acemice yalamaya başladı, kafasını ağzına alıyor 3-4 dakika yaladıktan sonra ben gideyim artık dedi. Bende olmaz bende seninkini yalayacağım dedim ve soymaya başladım vücudu bembeyaz tam soyduktan sonra başladım iri memelerini yalamaya göbeğine doğru indim Bütün vücudunu yalıyordum amina doğru indim yeni tıraş edilmiş kabak gibi önümdeydi. Başladım amini yalamaya çıldıracak gibiydi iyice sulandıktan sonra sikimi amina dayadım başladım badana yapmaya kafasını hafif bastırıp çekiyorum sok artık demeye başladı. 3 cm kadar soktuktan sonra biraz bekledim hazırmısın dedim evet dediği anda sikimi yarısına kadar amina soktum bağırmaya başladı ağzını elimle kapattım. Elimi koparacak kadar ısırdı içinde biraz bekledim acısı geçmişti altımda götünü oynatmaya başladı yavaş yavaş girip çıkıyordum hepsini istiyorum demeye başladı bende bacaklarını havaya kaldırdım ve köküne kadar geçirdim hafif bir çığlık attı ama istiyordu çeşitli pozisyonlarda siktim bir ay sonra evlendik ve çok mutluyuz çok istekli olduğu için hemen hemen günde iki kere sikisiyoruz

3 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  2. 507.053.63.33.slm bayanlar ben kayseriden adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil