17 Ağustos 2016 Çarşamba

liseli kız kardeşime taciz

Slm ben Yusuf size anlatacağım hikayem yemin ederim gerçek .Okullar açılmıştı ve ben lise 2 ye kız kardeşimde orta 2 ye başlamıştı.kız kardeşim okuldan gelince dikkat ettim eteği iyice kısaydı ve ben bacaklarına bakıyordum sora devamlı kilodunu gösteriyor ve fark etmiyor gibi yapıyordu zamanla sikim kazık gibi olmaya ve onu düşünerek 31 çekmeye başlamıştım.sora yanında ama ona çaktırmadan 31 çekmeye başladım kucağama oturmaya ve kalçalarını oynatarak beni boşaltmaya başladı bir gün gene karşısında 31 çekiyordum abi ne yaptığını biliyorum istersen rahatlayabilirsin dedi ve bende rahatça her gün karşısında ona yarağamı göstererek boşalmaya başladım.sen rahatlatırmısın peki dedim nası yapılcağanı biliyorum dedi ve sikimi eline aldı artık beni uzun süre elyle ne zaman istersem boşaltıyordu.lise bitti ve universiteye ye ankaraya gittiğimde 4 sene boyunca 7 veya 8 kız arkadaım oldu. İki kız la evli gibiydim artık gerçek sevişme istiyordum amdan sikmek arkadan sikmek her şeyi yaşamak istiyordum.deli gibi saatlerce yorulamadan sikişiyodum dim dik sikim içerde kızları 2 veya 3 kere orgazm yapıyordum hiç çıkarmadan sikimi amlarından önce kızları boşaltıyordum kızları amları sıcacık oluyor iyice açılıyor tam sikilmelik oluyordu kızların boşalması en zevk aldığım andı iliklerine kadar boşalıyorlardı.bende kızarıyorlar artık yarramı her yerlerine boşaltıyordum ama aklım hep sikimi kardeşime gösterdiğimde yaşadığım heyecanda kalmıştı. Dolmuştaki otobüsteki kızlara dayanmaktan bir sonraki aşamaya geçmeye karar vermiştim liseli orta 2 li veya 3 lü 13 14 yaşında minyon ve masum tipli ama eteği kısa kızları takip etmeye ve yanlarına oturmaya başladım. oturunca bacakları iyice açılıyordu. ve ben sanki çaktırmadan bakıyor gibi yapıp nabız yokluyordum sora bir montla sikimi örtüp koridor tarafındaysam yandakilerin elimi görmeyecekleri şekilde ama yanımdaki kızın sikimle oynayan elimi göreceği şekilde yarım örtüp pantolonun üzerinden sikimi kaldırıyordum. sora kızın çaktırmadan baktığını hissediyordum yan bakışlarımla ve durup pardon otobüsün son durağını biliyomsunuz acaba diyordum böle yardım sever bir şekilde cevap verirse devam ediyordum tabi.sora bacaklarını açmasından ve tavırlarından bakıp yavaş yavaş sikimi çıkarıyordum önce avucumun içine alıyordum her adım yavaş ve küçük adımlar dı sora zaten saçları gözlerini örtüyorsa ve yan duruyorsa kesin izliyor anlıyordum ve vücut tepkileri olumlu bacaklarını kapama ve toparlanma hareketinde bulunmuyor daha da rahatsa kazık gibi olmuş sikimi yanında açıyordum ve özelikle boşalmıyordum iyice dikip seyrettiriyordum.belki yüzlerce kıza yaptım ve hepsinde de aynı taktikle başarılı oldum.son bir sene prezervatif takıp göstererek boşalmaya başlamıştım.lise çıkış saatleri orta son kısa etek ilgi alanımdı.100 kızdan bir iki tanesi daha siki çıkarmadan üzerinde okşarken yerlerini değiştirip daha öne geçti ama onlarda kazma tipliydi.eğer birisi tepki verse pantolonumu elimle tutuyorum düğme koptu fermuar bozuk elimle tutup kapamak zorundayım diyip kılıfını da hazırlamıştım.ama gerek kalmadı hiç daha sora parklarda her müsait yerde sikimi çıkarıp gösteriyor ve boşalıyordum.kızların ilk kez erkek organı görmesi ve heyecanlarını görmek sora belki onula tanışmak istediğinizi düşünmesini hissetmek inanılmaz heyecanlı bir duygu bence 13 14 yaşında kızlar arkadan vermeye başlıyor ve sora da namuslu kalmaya çalışıyor ağızdan arkadan siktiriyorlar ağır işçi gibi… Türk erkeklerin sikinde bir karış bok neymiş kızlar namusu korunmuşmuş AB yede almayacaklar bizi bizim kızlar oranın düzenini de bozacak hepsi götçü AB dekiler ne güzel amda var götte arkadaş benim kızım olsa ya dayan kızım arkadan da siktirme ağzını da siktirme göğüslerinin arasınıda siktirme yada adam gibi amdan ver göt ağız tam iş yap en sağlıklısı derim ya cahil milletimiz doğu batı arasında kalmış kızlar namus diye analcı oralcı oluyor sora üniversitenin uyduruk bölümleri kafada devamlı amları var hayata daha önemli şeyleri ıskalıyorlar yarım insanlar oluyorlar boktan psikoloji sıfır kilo dersen göt baş kocaman ortada kuyu var yandan geç kızları oluyor bence namus kafadadır benim 30 kızla çıktıysam anal oral yapmayan olmadı bakirelerden yani kızım olsa ya hep ya hiç kızım derim sizde benim gibi ya hep ya hiç diyenlerdenseniz bu yazıma destek verirsiniz. Herkese iyi günler.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil