13 Ağustos 2016 Cumartesi

dişiköpek

Selam ben 21 yaşında 180 boyunda 70 kilo agırlıgında ela gözlü bir gencim hikayem şu bir gün fıstık bahçesinde her gün oldugu gibi nöbet tutardım bir gün bi köpeyin bizim bahçeye girip çıktıgını farkettim o gün 3/4 kez bizim bahçeye girip çikti bende umursamadım ertesi gün yine ayni şekilde gelmeye başladi bende merak ettim köpeyin bizim bahçede ne işi var diyee köpeyi takip ettim ve bizim bahçekedi kulubeye girdiyini farkettim bende peşinden kulubeye girdim ve yeni dogmuş yavruları vardı yavruların yanina gittim biraz sevim derken bu dişi köpek bana doru gelip kendini bacaklarıma sürttüyünü hissettem hiç tepki vermedim şaşirmiştim dişi köpek gitti ve ertesi gün yavruları görmek için kulubeye gittim dişi köpekte ordaydi ben yavruları severken yine aynı şekilde bana sürtünmeye ve minik minik inmeler çıkarıyordu adeta beni sik der gibi bende çok şaşirmiştim bu olaya neysee birden gözlerim köpeyin arakasına kaydi amını görüyordum beyez kılların içince elimi amina attım okşamaya başladım köpek öylece kaldi kuyrugunu dahada sallamaya başladi çok zevk aldıgını hissettim benimde sikim kazık gibi olmuştu ve derken parmagimi dişi köpeyin aminna daldırdım daracık vee çok sıçaktii köpek zenkten kendini bi yere atıyo bi kalkıyoduu huysuzlandıgını sanarak parmagımı amindan çıkardım meyeer onunla yetinmiyomuş sikimi fermeruımı indirdim kazık gibi olmuş sikimi çikardım önce bi kokladı ve sonra yalamaya başladıı hem korkuyorrr vee hemde çok zevk alıyordum korku umrumda bile deyildii tam çıldırıyor gibi oldum köpeyin arkasına geçerek sikimi amina geçirmeye çaliştim amiciigi çok dardi girmiyoduu biraz tükürüklemeye karar verdim tükürdüm vee geçirmeye çaliştim biraz< girdi derken amcigida biraz genişledi ve sonuna kadar geçirdim çokkk zevkliydii daracık ve sim sicaciktii 2/3 posta gidip geldimm sikimi çıkardıgıgımda köpeyin dölünün aktıgını gördümm bende boşalmiştim çok zevk almiştik ikimizdee merak edipte örenmek isteyenler qeneral_qeneral@hotmail.com

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil