13 Ağustos 2016 Cumartesi

komşu köpegi fena yaptı

MerHaba Ben izmitten Kaan Geçen gün Bu olay 20.08.2006 da oldu gece uyku tutmadı. bende bu siteyi geziyordum we Hayvan bölümünü merak ettim okuyordum birkaç kişinin kendine köpege yaptırmasını Ve benim de bir anda kendimi siktiresim geldi. Ama Nasıl Yapacaktım bunu beni sikecek köpegi nerden bulacak tım diye düşünürken bizim Komşunun köpegi havladı we aklıma ona kendimi siktirtmek geldi ewden çıktım herney se aşagıya indim Köpegi dışarı çıkartım we gezmeye başLadık ta ki sote bir yer bulana kadar we bir inşaat buldum herneyse orda pantolumu sıyır dım we Köpege karşı domaldım we çıplak olan popomu yalamaya başladı we deligimi yumuşatıyordu bende biraz kıç deligimi tukurukledim bu aRada köpek gene yalıyordu hem göt deligimi hem taşşaklarımı zaten sikimde acayip şekilde kalkmıştı we köpek bir den üyerime çıktı we yavaş yavaş gitgeller yapıyordu ama gir miyordu ve üstümden indi biraz bekledi we gene üzerime atladı bende bu arada deligime girmesine yardımcı oldum ki birden yuklen mesiyle 20 cm olan yaragını içime geçir di yaklaşık 10 daKka Sonra içme boşalmıştı we yere indi bende bu arada aynı şeklide yerde uzan mış duruyordum ki birden gene geldi we yalamaya başladı beni we bende domaldım we gene çıktı üstüme ve yuklenmesiyle deligimi bulması bir oluyordu we gittik çe hızlanıyordu we içime boşaldı ama ama siki götümden çıkmıyordu megersem köpek le kitlenmiştik hikayem burada bitti herkeze bay hepinizi öpüyorum sikinizden we amınızdan… Maillerinizi bekliyorum sizde başınızdan geçenleri bana yazınız we tanışalım bu arada yaşım 18 xxkaanxx41@mynet.com

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil