19 Ağustos 2016 Cuma

telefon kulübesinden yatağa

Telefon Kulübesinden Yatağa Selam olsun site okuyucularına..bende 3-4 ay önce başımdan geçen hikayemi anlatmak istedim. Akşam 7-8 gibi hava karamış telefon etmek için ptt subesinden birine gittim.Sıra olduğu için koltukta beklemeye başladım. Karşımda 4 telefon kabini ve her birinde aynı liseden olan kızlar vardı. Kızın biri 17-18 yaşlarında ama okadar güzel vucudu vardı ki kelimelerle anlatmak yetersiz gelir. O da sedece benim göreceğim şekilde yan dönmüş bacağının birini kaldırarak bana bacaklarını sergiliyor kalçalarını okşuyor tahrik ediyordu. Buradan çıkınca bende arkalarından takip etmeye başladım teker teker ayrıldılar o kız da ayrılınca arkasından giderek konuşmak istedim. Evine geldiğini ve apartmandan içeri girince bende girdim. Gözlerimin içine bakınca dudağından öpünce karşılık verdi ve öpüşmeye başladık ama kapı ağzı olduğu için aşağı bodruma indik karanlıktı ama yinede delice öpüşüyorduk. ben onun kalçalarını okşarken oda fermuarımı açıp sikimi eline aldı. Eğilerek emmeye başladı çok olabilir ihtimali dahi yokken delice yalıyordu boşalacağımı söyleyince ağzından çıkarmadan dolu dolu boşalmıştım sikimi ağzından çıkarmadan yutuyordu ve bu işi acayip biliyordu. Sanki sıra sende der gibi arkasını döndü ellerini duvara destek alarak eğilmesiyle eteğini kaldırdım yukarı ve kilotunu indirerek kalçalarını okşayıp öpmeye başladım. basenleri olmayan dar ve görünümü mükemmeldi. kalçasını aralayıp dilimi deliğinin etrafında daireler çizerek ben de onu uçurmak istiyorsum. Dil attıkça oda kalçalarını oynatıyor ve dilimin deliğinin içine kadar sokabiliyordum. 10 dakikadan fazla yaladım deliği parmağımla deliğini yokladığımda yumuşacık ve sıcacıktı. İçine girmek istiyorum dediğimde başını sallayıp devam et hadi demesiyle sikimi ıslatarak deliğe dayadım. hafif hafif bastırarak zorlumaya başladım ama girmiyordu canını acımasınada istemiyordum ama girmesi için kalçalarını sağa sola çevirerek birden kaydığını hissettim sıcaklığından ve ohhhhh demesiyle içine girmiştim ve biraz ben biraz o derken hepsini sonuna kadar almıştı içine ve hafif hafif gidip gelmeye başladım. Hiç bişey görmüyordum ama zevkten uçuyor ve asla bitmesini istemiyordum. Beş dakika böle devam etti o hareketiyle beni geri itip duvara sırtımı dayadı ve kendisi sertce ileri geri yapıp birden kendini bana yasladı sikimin ta dibine kadar girmesi için kendini bana bastırmasıyla kısık nefesle boşaldığını anlamıştım. Bende boşalmak istiyordum tekrar domaltıp tempomu arttırdım ne olacağı umurumda değildi ve kalçalarından tutarak bende taaa dibine kadar bastırıp ılık ılık o sıcacık deliğe akmaya başladım boşalırken sikimin atışlarım ve kalp atışlarım saçımdan tırmağıma kadar içine akıyordum. 1 dakika kadar böle bekledik hiç bitmemesini isterdim ama son vermek zorundaydık. İçinden sikimi yavaş yavaş çektim ve toparlandık tekrar öptükten sonra sanki hiç bişey olmamış gibi ikimizde istediğimizi elde etmiş gibi ismini dahi sormadan alel acele o yukarı çıktı bende ayrıldım ordan. Yaşadıklarımız tek kelimeyle mükemmeldi ama onu bidaha görmedim. Anca tesadüf gene karşılaşırda o isterse tekrar yaşamak isterim bunu. eger hikayemi okursan ozcan_aydin72@mynet.com ltf. ara beni. Gönderen: ozcan_aydin72@mynet.com

6 yorum:

  1. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  5. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil