13 Ağustos 2016 Cumartesi

Komşumun Köpeği

Merhaba adım melih 26 yaşındayım, bir aralar kızlara çok ilgi duyardım sürekli kızlarla yatmaktan sıkıldım ve erkeklerle birlikte olmaya başladım bir çok erkekle de birlikte oldum ama sevişme arzum nedeni ile tüm sınırları zorladım. Bir gün aklıma bir köpeği sikmek geldi ve sürekli uygun ve temiz bir köpek arayışı içerisine girdim açıkçası bulamadım ve bir ara vazgeçmiştim ki bizim yan binaya taşınan komşularımızın bahçelerinde ki golden cinsi köpeğini fark ettim ve kafaya taktım bir gün tanışmak maksadı ile yanlarına gittim tanıştık güldük eğlendik ve köpekle oynamaya başladım sahiplerine çaktırmadan köpeğin amını okşuyordum ve hoşuna gidiyordu sordum kısırlaştırmışlar ve uzun zamandır köpek erkek köpek ile sex yapmamış. Bir gün aldım gezdirmeye çıkartıyorum diye aldım götürdüm biraz gezdirdim akşam dört gibi evime getirdim et ve su verdim yedi içti ben tv izlerken yanıma oturdu ve bende amı ile oynamaya başladım köpeğin nefes alış verişi hızlanıyordu sanki istiyordu. Ve artık dayanamadım bir koltuğun üzerine çıkarttım o şekilde okşamaya başladım amını ve benim 23cm aletim kazık gibi olmuştu parmağımı soktum ve köpek iyice hızlı nefes alıp vermeye başladı. Artık dayanamıyordum ve çıkartım aletimi sürtmeye başladım bir kadının amından daha sıcaktı amı ve yavaş yavaş sokmaya başladım 3.4 cm soktuktan sonra köpek deli gibi nefes alıp veriyordu daha fazla dayanamadım ve hepsini soktum muhteşem bir şeydi hem daracık hemde sıcacıktı yavaş yavaş hızlanmaya başladım köpeğin amından resmen zevk suyu akıyordu köpeğin kalçalarından tuttum ve hızlı hızlı sikmeye başladım harika bir şeydi daracık sıcacıktı ve köpek resmen inliyordu sonun da boşaldım ve aletimi çıkartım köpek deli gibi yaladı amını ama benim ki inmedi tekrar soktum yine hızlı hızlı sokup çıkarttım ve içine boşaldım köpek aletimi sımsıkı sıkıyordu biraz bekledim ve aletim inince çıkarttım çok muhteşem bir şeydi anlatılmaz yaşanır bir şeydi. Köpeğin sahibi 17 yaşında parlak bir çocuk artık onu da sikmeye başladım ablası da köpeği yalatıyormuş ablasınıda sikeceğim ilerde. Ve yine yazacağımİsim : Melih

2 yorum:

  1. EVET bayanlar dular arayın size lazim olan seks ihtiyaç ini gidereyim maraş elbistan ve çevre iler tercihimdir telefonunum05448683848

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil