17 Ağustos 2016 Çarşamba

AYŞENURU TACİZ ETTİM . OKULDA )

mrb arkadaşlar ben hakan 8.sınıfa gidiyorum uzun boyluyum 12 cm yarragım var hiç biriyle öpüşmemiş koklaşmamış bırıyım bu özelliklere göre azgın olmam cok normal tabi arada evdeyken misafirliğe gelen halama yengeme felan deydiriyodum uzaktan o ayrıarkadaşlarla erotik sapık hikayeler felan anlatıyoruz aklıma taciz yapmak geldi zaten azgınım acill birini sikmem lazım bende tacizle başlıyım sonrasını ayarlarız parayla felan diye dedim ben en arkada oturuyorum yanım boş önümde ise Ayşenur adlı bi kız var oda tek oturuyor yanı boş dedim onla başlıyabılırız Ayşenur biraz kilolu benım boylarımda iri birisi ön sıraya yani yanına geçtim önce bacağımı yavaştan onun bacağına değdirip değdirip çekiyordum 1-2 ders aynı şeyi tekrarladık sonra karar verdim daha uzun değdirdim ve bu 1 ders boyuca sürdü ve artık sikim hiç inmiyordu hep kalkıktı artık diğer aşamaya geçmenin zamanı gelmişti elimi indirdim yavaşça elimi bacağının üzerine koymuştum yavaştan ileri geri okşıyarak git gel yapıyorum birden haraketlendi o sıra hoca ayağa kalktı dedi ders bitmiştir arkadaşlar masasına oturdu başını koydu ve yattı oda cok seksi bi duruştu resmen boşaldım eridim bittim ama gelelim ayşenura baktım Ayşenur yattı koydu kafasını uyudu banada bi fırsat geçmiş oldu bacağını daha sert elliyerek okşuyordum cok güzel bişeydi öyle bi zevke gelyordumki artık zafere ulaşmanın zamanı geldi dedim ve yavaşça bacaklarının arasından eteğin içine elimi soktum elliyorum zevke geldim ayşenurum bacaklarının üstüne montumu koydum bi elime çıkardım 31 cekıyom diğer elimle ise çıkardım elimi bacaklarını mıncıklıyorum avuçluyorum cok güzel bişeydi zil çaldı ve Ayşenur cok garip bi hisle kalktı noldu bana dedi uyumuşun dedim tamam dedi çıktık sınıftan okulun sokağında yürüyoruz bana dedi performans ödevini nasıl yapıcagız dedi bilmem bulursun bi yolunu dedim bana yardım edermisin dedi bende bilmemki uygun olurmu dedim olur niye olmasın dedi 8 yıllık arkadaşız dedi bende olur dedim elime ayşenuru sikme şansı geçmişti olur o zaman saat 2 de sizde buluşuyoruz dedi yok bizde olmaz dedim neden dedi hasta nenem var dedım tm bizde buluşuruz dedi malzemeleri ben aldım dedi saat 2 de bizde ol dedi tm dedim saat 2 di ben cok heycanlandım kandom aldım cebime jel aldım gittim evine onun odasına geçtik cok değişik görünüyordu fön yapmıştı ve mini eteğini giymiş ti cok azgındım hala çokta ateşliydim o birşeyler anlatırken onun bacaklarından alamıyordum gözümü onun bacaklarına baktığımı gördü napıyosun sn dedi hiç dedim ayy beni resmen taciz ettin artık yuh dedi bende götüne bi şaplak attım cık git evden dedi bende tuttum yatırdım koltuğa çığlık atmaya çalıştı yastığı kafasına tuttum ve ağzını kapattım sadece gözlerini görüyordum eteği tuttum alttak tüm gücümle tuttum yırttım attım kilolu olgudugu için amı cok dardı büyük olur felan sanmayın cok dardı kı zar zor soktum kafasını sonra tüm gücümle bi ittim bi cıklık attı ağzı kapalıyken bile duyulan bi ses o kadar diyorum orda siktim suratına boşaldım ordan kaçtım o hala orda haraketsiz suratında yastık kaldı haraketsiz sedasız bu anlatttıgımın hepsi gerçektir … [HAKANOKAYİsim : Hakan

3 yorum:

  1. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil