15 Ağustos 2016 Pazartesi

Komşunun karısı önümde domalınca

Ben bir üniversite öğrencisiyim. İstanbul`da, 10 katlı bir binada oturuyorum. Komşumuz olan Gülcan teyze bizim bir üst katımızda oturuyordu. Evli ve 17-18 yaşlarında birde kızı var. Sık sık annemle sohbet için bize gelir. Yaklaşık 45-50 yaşlarında eli yüzü dügün bir kadın. Çok aham şaham bir parça değil ama, olgun olması beni tahrik etmesine yetiyor. Ev kadını olduğu için bize geldiğinde hep rahat şeyler giyerdi. Tayt, body, askılı bluz .vb. Her gelişinde o biçimli götü beni tahrik ederdi. Biraz dikizledikten sonra içeri geçip bizim maymunu tokatlamaya başlardım. Birgün annemle yine sohbet ederken, sabahları yürüyüşe çıktığını duydum. Bizim sitenin yanında ormanlık bir alan vardı. Her sabah orda yürüyordu. Bunun üzerine bende sabahları erken kalkarak koşmaya karar verdim. Zaten 95 kilo olduğum için böyle bişey yapmam gerekiyordu. Bir kaç gün yalnız başıma koştum. Fakat sonra amacıma ulaşmıştım. Gülcan kaltağına rastlamıştım. Beraber sohbet ede ede yürüyorduk. Ertesi günde yine beraber yürüdük. Fakat bu sefer sohbet konumuz biraz değişmişti. Ben konuyu kadınlara getirmeye çalışıyordum. Biraz sonra yoruldu ve soluklanmak için bir ağaç dibine çöktük. Oda hemen benim yanıma oturmuştu. Bir ara gayri ihtiyari kafasını omzuma koydu. Hızlı hılzı nefes alıyordu. Bende bundan cesaret alarak bir elimi omuzuna doladım, diğer elimle de baldırını okşamaya başladım. Birden irkilerek n`aptığımı sordu. Bende .çok hoşuma gidiyorsun, hep sen arzuluyorum. diye cevap verdim. Fakat hiç oralı bile olmamıştı. Hışımla ayağa kalkarak .ben senin anan yaşındayım üstelik evliyim. Bir daha böyle şeyler istemiyorum. dedi. Rezil olmuştum. Hemen ordan ayrılarak eve döndük yolda tek kelime konuşmadık. Bu olay üzerine ben bir süre sabah koşularına ara verdim. 1-1,5 hafta sonra yine bir sabah ben bakkaldan dönerken asansörde karşılaştık. Karının yüzüne bakacak halim kalmamıştı. Fakat kadın beni güler yüzle karşıladı. O günkü olayda fazla tepki gösterdiğini, bunun için benden özür dilediğini söyledi. Asansörle 7. kata çıkacaktık bu yüzden bir hayli vaktimiz vardı. Tam kendini affettirmeye çalışırken eliylede göğüsümü okşuyordu ve bir sabah kahvesi için beni evine davet ediyordu. Benim canıma binnetti. Zaten evde de kimse yoktu, yani bizimkilere bir yalan uydurmak zorunda da değildik. Beraberce eve çıktık. Salona geçmemi söyledi. Kendisi mutfağa geçip ikimize Türk kahvesi yapmaya başladı. Yarrağım daha şimdiden kaskatı olmuştu. Dayanamayıp bende mutfağa gittim. Ocağın başında kahveyle ilgileniyordu. Hemen arkasına geçip taşlaşmış yarrağımı götüne sürmeye başladım. Tahmin ettiğim gibi o da istiyordu.Bir yandan cezveyi tutup bir yandan da elini arkaya atmış saçlarımı okşuyordu. Bir kaç dakika sonra ocağı kapattım ve kaltağı kucağıma aldım. Doğru yatak odasına gittik. Yattağa fırlattım bende üstüne çıktım öpüşmeye başladık. Bu arada o da benim götümü okşuyodu. Bir bir soydum orospuyu. Sutyen ve külot giymemişti. Amını da benim için traşlamıştı. Morumsu bir yarık karşımda beni bekliyordu. Hemen yumuldum dilimi amına sokmaya başladım. O da bu arada eliyle başıma bastırarak daha derinlere girmemi sağlıyordu. Yavaş yavaş sulanmaya başladı. Sıcak sıvısını damla damla yutuyordum. Ama bekleyecek halim kalmamıştı. Donumu indirerek yarrağımı ıslanmış amına kökledim. Bana korunduğunu, rahat rahat içine boşalabilceğimi söylemişti. Bunun üzerine ben de hiç bir şeyi tasa etmeyerek altımdaki olgun hatunu becermeye başladım. Tam hızlanmaya başlamışken göt deliğimde bişey hissettim . dönüp baktığımda Gülcan?ın parmağının götüme sortiler yaptığını gördüm. Şaşkın bir ifadeyle Gülcan?a döndüm sırıtarak ?nasıl oluyomuş hep siz mi sikeceksiniz? Birazda sikilmenin tadına bak? dedi. Doğrusu bu çok hoşuma gitmişti. Bunun üzerine iyice hızlandım. Bir yandan da ellerimle göğüslerimi mıncıklıyorudum. O da bacaklarını omzuma atmış maksimum teması sağlıyordum.Az sonra hırıltılar içinde karının amına boşaldım. Ben boşalırken o da ikinci orgazmını yaşıyordu. Tam doruk noktasındayken bacaklarını kapatarak kasılmaya başladı. İkimizin de pestili çıkmıştı. Ama benim bırakmaya niyetim yoktu. O da benimle aynı fikirdeydi. Bunca yıldır hiç bu kadar orgazm yaşamadığını söyledi. Biraz dinlendikten sonra banyoya geçtik. Birbirimizi sabunlamaya başladık. Benim alet yine şahlanmıştı. Hemen kaltağın arkasını döndürttüm ve kafasını öne eğdim. Önümde domalmış erkeğini bekliyordu. Ben de fazla bekletmedim orospuyu ve arka kapısına dayandım. iilk denemelerim başarısız olmuştu. Bunun üzerine biraz sabun ve şampuanı göt deliğine sürmeye başladım. Bu arada parmaklarımı sokarak deliği genişletmeye çalışıyordum. Parmaklarımı çıkarıp sabunlu yarrağımı göt deliğine yerleştirdim. İleri geri gitmeye başladım.Ben içine girdikçe kaltağın götünden şak şuk sesler geliyordu. Biraz sonra bağıra bağıra orgazm oldu. Ondan biraz sonrada ben boşaldım. Ardından banyo lifini o eline aldı ve beni sabunlamaya başladı. Lifle taşşaklarımı ve götümü temizlerken parmağını göt deliğimde gezdirmeye başladı. Bu çok hoşuma gitmişti. Hiç durmamasını ve devam etmesini söyledim. Bunu üzerine ?demek çok hoşuna gitti. senin ilacın bende aslanım? dedi ve banyodan çıktı. Ben ne olduğunu merak ederken beline takılmış suni yarrakla tekrar banyoya döndü. Açıkçası biraz şaşırmıştım. Ama bu yarrağın bana nasıl bir duygu vereceğini merak ediyordum. Gülcan arkama geçti ve aynı benim ona yaptığım gibi göt deliğimi genişletmeye çalıştı. Biraz parmakladıktan sonra yavaş yavaş yarrağı sokmaya başladı. Başı girerken çok acımıştı sanki yırıtlacak gibi hissetmiştim. Fakat dayanmaya çalıştım. Zaten biraz gidip geldikten sonra acı yok olmuştu. Yerini eşsiz bir zevk duygusuna bırakmıştı. Gülcan bir eliyle bana masturbasyon yaptırırken diğer eliylede vücudumu okşuyordu. Çok geçmeden boşladım . Bunun üzerine oda yarrağı çıkardı ve banyodan çıktık. Yürüyecek halim kalmamıştım. Zaten yürürken de götüm acıyordu. Biraz dinlendikten sonra ben giyinip eve gittim. O günden sonra sabah koşularına tekrar başladım. Her sabah Gülcanla bir yerde buluşup sote bir yere gidiyorduk. Ormanlık arazide bazen ağzına veriyor bazen domaltıp sikiyordum. Fakat o günden sonra bir daha hiç strapon ilişkimiz olmadı. Geçen sene Gülcan ve ailesi apartmanımızdan taşındı. Sabah koşularının tadı damağımda kalmıştı

5 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  3. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi ve güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  4. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil