17 Ağustos 2016 Çarşamba

olgun tübanlı

herkese selamlar öncelikler uydurmaca hikaylerden biri değil yeminle gerçektir. minbüse bindim ayakta sadece 2 kii vardı arka tarafa geçtim oturan hafif dolgun bacakalrı kalın dolgun bir türbanlı kadrın oğluyla birlikte oturoyru. ilten süzdüm ve ayaktayken onun bacağna dizimle sürtmeye başladım. kadından tepki yoktu sonra tamamen yanaştım ve daha çok sürtmeye başladım kadınn kalkan sikime doğru çaktımdadn bakıyordu. ona gösterek sikimi elimle düzelttim dudağını ısırdı. daah sonra bir teyze bindi bu arda minüsde kalabalıklaştı. oğlum kalk teytze binsin dicene kendi teyzeye gel otur dedi kalktı ve önüme geldi büyük götüne bastırmaya başladım kalkan sikim götütnntam arasındaydı 5 daka öle gittik kadında sağa sola gidip bbeni dahada azdıryodu sonra arkada beşlide yer boşaldı mecbur oraya geçti ona baktım hep sonra oğlunu yanı boşaldı hemen oğlunun yanına geldi bu sefer sikimi koluna yasladım evlilik yüzüğü takılı elini koluna koydu sikimi bastırdım nefesleri hızlandı anladım sonra oğlu anne inmicezmi dedi sonra evet dedi kalktı kalkınca beni elim demirden tutyodu göğüslerini elime yaasladı dahada durmadı mibnüs eli gğüslerin yaslı sikimde götüne yaslı durduk sonra kadın indi ama unutamıcağım onu …

6 yorum:

  1. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  3. Selamlar ben istanbuldan bekar öğretmenim kendini mutsuz gören sen güzel bayan artık kendin için cesur bir adım atıp mutlu olmanın zamanı gelmedimi 0 546 238 82 94 böyle düşünen cesur ve mutlu olmak isteyen arzularını doyasıya yaşamak isteyen evli bekar genç olgun dul zayıf balık etli kilolu açık ya da kapalı bayanlar durma kendin için cesur bir adım at ve mutluluğunu ve arzularını yakala durma 0 546 238 82 94

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil