15 Ağustos 2016 Pazartesi

üstüme kuma geldi

Ben 33 yasinda, büyük bir sirkette ihracat bölümü müdürü olarak çalisan bir erkegim. Üniversite ve masterimi Ingiltere`de yaptim. Oradaki ögrencilik yillarimda güzül bir kiza asik oldum ve onunla evlendik. Karim degme mankenlere tas çikartacak kadar güzel bir kadin. Uzun sari saçlari, mavi gözleri ve güzel vücuduyla gittigimiz her yerde hemen bütün dikkatleri üzerinde topluyor. Onunla mutlu bir evligimiz var. Ancak geçenlerde yasadigim bir olay onun hakkindaki düsüncelerimi çok degistirdi.Bir gün eve geldigimde karimi çok yorgun ama mutlu buldum. Ne oldugunu sordugumda alisverise gittigini, bu yüzden yorgun oldugunu soyledi. Mutluluğunun sebebini sordugumda ise “Yok bir sey bugün her zamankinden biraz daha nesem yerinde. O kadar” dedi. Oturup, yemek yedik. Daha sonra bir süre televizyon seyrettik. Gece yarisina dogru yatak odamiza geçtik. Yataga oturup pantalonumu çikarirken yerde bir saç tokasi gördüm. Karima tokasini düsürmüs oldugunu söyledim. Karim tokayi görünce birden heyecanlandi, yüzü kipkirmizi oldu. Tokayi kaldirdi. Yataga yattik. Basimi yastiga koydugumda burnuma degisik bir koku geldi. Karima dönüp “Bu aksam bu yatakta baska bir koku aliyorum, sende farkettin mi?” diye sordum. O da “sana öyle geliyor” dedi. Karim bugün bir tuhafti. Onunla sevismek istedim, kolumu üzerine attigimda karim “Bugün çok yorgunum sevgilim. Sen de öyle görünüyorsun. Hadi hemen uyuyalim.” dedi.Oysa karim benimle her firsatta sevismek için can atardi. Onun bu tavirlari biraz garibime gitti. Asiri neseli hali, mutlulugu, halida buldugum ve karimin olmadigini bildigim tokanin sahibini benden saklamasi biraz tuhafti. O gece birbirimize kiçimizi dönüp yattik.Ertesi gün sabah erkenden kalkip ise gittim. Karimin ayni garip tutumu o aksam ve daha sonraki günlerde . de sürdü. Artik bu iste bir is oldugunu anlamistim. Bir gün evden ise diye çiktim. Ama ise gitmedim tabii. Arabami oturdugumuz sokagin basindaki agacin altina çekip, oturdum. Bizim apartmana giren cikanlara bakmaya basladim. Ögleye dogru aparmanin önünde kirmizi bir araba durdu. Arabadan 18 yaslarinda bir kiz indi. Onu hemen tanidim. Bu kiz karimin Antalya`daki tatilimiz sirasinda tanistigi ve bana da tanistirdigi “Anna” adında bir Alman`di. Anna arabasini parkettigi gibi bizim apartmana girdi. Bes on dakika aradan sonra bende apartmana girdim. Kapiyi çalmadan anahtarla kapiyi açtim. Sessizce salona dogru yürüdüm. Salonda kimse yoktu. Koridoru geçip yatak odasina yaklastim. Yatak odasinin kapisi aralikli ve içeriden sehvet dolu inleme sesleri geliyordu. Artik karimin beni aldattigindan süphem yoktu. Ama içeride de olup bittigini çok merak ediyordum. Bu yüzden hemen içeri girmedim, kapinin araligindan onlari izledim. Karim ve Anna birbirlerinin amina yapma yaraklarlar sokuyorlar, delicesine sevisiyorlardi. Daha sonra dayanamayip içeri atladim. “Kolay gelsi” dedim. Karim ne yapacagini sasirdi. Yorganin altina saklandi. Alman genç kiz ise çirilçiplak durumda dizlerinin üzerine dikilmis sekilde kala kaldi. Yanlarina gidip karimin yorganini açtim. “Demek benden sakladigin sey bu sevgilindi. Öyle mi?” dedim. Karim bir Türk olarak böyle seylere izin vermeyecegimi çok iyi biliyordu. “Üzgünüm Ahmet. Istersen bosanalim” diye mirildandi. “Iyi olur” diye bagirdim. Sonra gözüm yatagimizdaki genç kiza takildi. Muhtesem bir güzelligi vardi. Bir an düsündüm. Sonra karar degistirdim. “Hayir, vazgeçtim. Bosanmayacagiz. Madem yatagimiza üçüncü bir insan girdi. Kalsin. Ben de araniza geliyorum.” dedim. Yataktaki genç kiz güldü. “Harika bir fikir! Hadi soyunun, gelin!” dedi.Hemen soyunup yataga daldim. Karim hala olan bitenlerin soku içindeydi. Yataga uzanip karimi yanima çektim. Onun güzel dudaklarina yumulurken, genç kiz da yaragimi agzina alip emmeye basladi. Dilini degdirdiginde yaragim kalkarak kazik gibi oldu. Alman kiz yaragimi basindan köküne kadar öpüyor, dilini müthis kullaniyordu. Dudaklarimi karimin agzindan memelerine kaydirdim. Karimin memelerine hala sevistigi kizin dudaklarina sürdügü ruzun lekesi vardi. Lekeyi görünce daha da hirslandim. Karimin bozulur diye fazla dokundurmadigi memelerine agzimi gömüp, onlari isirmaya basladim. Karim duydugu zevkten kivraniyor, “Ohhh, ohhhh!… Ohhhhh!” diye inliyordu. Onun sehvet dolu çigliklari beni ve alman kizi daha da tahrik etti. Alman kizi yaragimi birakip, karimin dudaklarina yumulurken ben de onun arkasina geçip yuvarlak kalçalarini kaldirdim. Alman kizinin yumurta gibi piril piril bir götü vardi. Kalçalarini ellerimle ayirip arasindaki yarma seftali gibi duran göte dilimi bastirdim. Alman kizi bir zevk çigligi atip, kalçalarinin çalkalamaya basladi. Duydugum zevk vücudumun bütün hüzrelerine harekete geçirmisti. Alman kizin götünün güzelligine daha fazla dayanamayip, yaragimi tuttugum gibi göt deligine dayadim. Kiz bir an elektrige çarpilmis gibi oldu. Kalçalarina saildigim gibi onu bütün gücümle kendime çektim. Yaragimin basi zor açilan bir kapiyi açar gibi önce zorladi. Sonra genç kizin götünün derinliklerine gömüldü. Onu sikerken hayatimin en büyük zevkini duydum. Karim ve onun Alman sevgilisiyle o gün saatlerce . sevistik. Yorgun düstügümüzde üçümüz de çok mutluyduk. Alman kiz daha sonra bize tasindi. Simdi yatagimda iki kadinla krallar gibi yasiyorum.

6 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben 28 yaşındayım kendine sırdas arkadaş arayan evli dul bekar bayanların aramasını bekliyorum 0543 769 35 98

    YanıtlaSil
  3. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  4. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  5. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem kayseriden ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen v hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil