19 Ağustos 2016 Cuma

acidan kivraniyordu

Acıdan Kıvranıyordu Merhabalar ben istanbuldan mustafa sizlere gönderceğim hikaye diğerleri gibi fantazi değil tamaıyle gerçektir.Lafı fazla uzatmadan konuya gireyim ki sizi fazla sabırsızlandırmayayım. İki yıldır öznur isminde bir hatunla beraberim ve bu kızı tavlayabilmek 4 sene mi aldı ama sonuçta başardım. Onu her yönden olduğu gibi vücut yönünden de beğeniyordum ve benim olacağı günü hayal eder dururdum.bir gün bir yaz günü her zaman ki rutin buluşmalarımızdan birini daha yapmak için sözleştik kabul etmeyeceğini bilmeme rağmen eve davet ettim ama beni şaşırtacak bir davranışla tamam dedi. Ben hemen evde hazırlıklara koyuldum onu iyi ağırlamak için bir şeyler hazırladım ve zamanı geldiğinde evin kapısı çalmış ve eve gelmişti. Kapıyı açtığımda tüm güzelliğiyle ve zerafetiyle karşımda duruyordu..Üzerinde bir elbise vardı dizlerine kadar inen yaz olduğu için çorap giymemişti ve sütun gibiydi..Elbisesi vücuduna tam oturduğu için Göğüslerinin dolgunluğu da gözümden kaçmamıştı.Lise de iken hep onu dikizlerdim ve evde banyoya girip hep onu sikerdim hayalimde.şimdi ise karşımda.Basit kaşar bir kız olmadığı için öyle verecek bir kız değildir ama.. Neyse oturduk biraz sohbet ettik çay içtik gülüştük..bu zaman zarfında ben de yakalanmadan bacaklarını dikizliyordum çünkü oturunca dizlerinde olan etek bir karış yukarı ya çıkmıştı..Benim onu dikizlediğimin farkında değildi diye düşünürken bir anda göz göze geldik.Diyecek bir söz bulamadım tamkızacak diye düşünürken gel buraya yaramaz çocuk dedi ve kendine çekti beni öpüşmeye başladık. Deli gibi öpmeye başladım onu.Dudaklarını somuruyor sıkıca sarılıyor ve kendime çekiyordum.Öpüşürken elim bacaklarına doğru kaydı,baktım ses çıkarmıyor devam ederek rahatça okşamaya başladım bacaklarını.hala öpüşüyorduk ve ben artık kontrolü ele almış durumdaydım.elbisesini beline doğru sıyırdım ve kucaklayarak oturtturdum kucağıma.Şimdi sikim altında hem eziliyor bir yandan da yumuşacık götüne değdiğinde biraz daha sertleşiyordu. kucağımdayken ayağa kalktım ve yatağa götürdüm.Başına gelecekleri anlamış gibi karşı koymaya çalıştı biraz ama ben dudaklarını hiç boş bırakmayarak durumun bozulmasını engelledim.yatağa yaırdım ve üstündeki elbisesini çıkardım.Üzerinde sadece sütyeni ve donu kalmıştı.sütyenini çıkarmasını söyledim o sütyenin çıkarırken ben de donunu çıkardım.artık yıllardır hayalini kurduğum vücut karşımda duruyordu ve onu biraz sonra gerçekten benim olacaktı.Ben de hızlıca üzerimdekileri çıkardım donumu çıkardığımda yarrağımı görünce yutkundu.(17 cm dir ama kalındır)yanına gittim ve direk üstine çıktım.bacaklarının arasına girdim ama içinde değildim.tekrar dan öpüşmeye başladık öpüşürken sikimin kafasıda onun amına değiyor o da bundan olayı heyecanlanıyordu. boynunu göğüslerini göbek deliğini uzun ca süre yaladıktan sonra amına geldim.Pürüzsüz dü ama çok sıcaktı.Uzun ca bir süre amını emdim yaladım o bu sırada zevkten yukarıda inliyordu.bir süre sonra inleye inleye ağzıma boşaldı.. artık zamanı geldiğini düşünerek tekrar bacaklarının arasında ki yerimi aldım ve yarrağımın kafasını amına dayadım.birden kendini geri çekti ve ben bakireyim lütfen yapma dedi.Kendimi seninle evlendiğim güne saklamak istiyorum dedi.Ben de ona mutlaka boşalmam gerektiğini söyledim.daha sonra arkadan yapabilceğimiz teklifime sıcak baktı ama lütfen canımı fazla yakma dedi. benim onu dinleyecek halim yoktu çünkü felaket derece de azmıştım.Hemen göt deliğine vazelin sürdüm.Bir miktar da kendi sikime sürdüm.Ben yapacağımı yapmıştım bundan sonra canı yanarsa yapabileceğim birşey yoktu.onu domalttım ve kalçalarını iki elimini arasına alarak pozisyon aldım.yarrağımın kafasını deliğe getirdim ve kafasını hafifçe soktum.çarşafı sıktığını gördüm ve bu beni o kadar tahrik etti ki hepsini bir hamlede içine soktum.Felaket birçığlık attı ve uzun ca bir süre acıdan kıvrandı.kaçamadı çünkü sıkıca kalçalarından kavradım ve köküne kadar dayamıştım.Yüzüstü yatırdım ve bu şekilde gidip gelmeye devam ettim altımda bir süre daha acıdan kıvrandı ve ondan da ses gelmiyordu artık ben de bir süre sonra en sonunda içine boşalmıştım boşalmıştım.ben de yanına yığılıp kaldım. Ondan hala ses çıkmıyordu bir süre gözleri açık vaziyette olduğu yerden kıpırdayamadı.Daha sonra zorlanarak ayağa kalktı ne banyoya doğru gitti.Üstünde birşey olmadığı için onu öyle görünce yine tahrik oldum ve ben de arkasından gittim.Küvetin önünde domalmış suyu ayarlıyordu.ben de hafifçe arkasından yaklaştım ve sikimi götdeliğine yine dayadım.Bana baktı ben de ses çıkarmamasını söyledim. o pozisyonda yine tek bir hamleyle bir kökledim ayakları yerden kesildi.Bir süre gittim geldim ve bu sefer tam boşalacakken ağzına verdim ve hepsini yuttu.Gerçekten de tam sevilecek sevişilecek ve bir ömür geçirilebilecek bir kadın.Bu yaza evlenmeyi düşünüyoruz.O günden bu yana yüzlerce kez beraber olduk ve o hala bakire.ön tarafı ilk gecemize saklıyoruz.

3 yorum:

  1. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben k.marastan mert evli dul veya bekar bayanların aramasını bekliyorum her şey gizlilik içinde olacaktır kesinlikle güvenebilirsiniz whatsapp var arayın tanışalım 05337272133

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil